Cliffs nygamla hyss
Cliff ägnar sig nuförtiden med att öppna byrålådor varje dag. Öppnar dem en i tagen och klätrar upp tills han är på toppen och kan riva ner allt som är där. Suck
moahaha life with ferrets ;) visst e det underbart? här har det faktiskt inte vart något öppnande av lådor på lääänge undrar om de glömt hur man gör? cliff kanske skall komma hit å demonstrera? eller inte vid närmare eftertanke

Mmmm, kanske det kanske, han kan massa hyss osm jag inte berättat om. Kanske kan han visa dem oxå. Nu när vi får hem två katter snart så finns det väl ingen ände på alla hyss som kommer att genomföras.

haha, det är underbart med illrar :-)
Klart det blir full fart med katter och illrar, du förstår vad de kan lära varandra hyss :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ja herregud…

Mina honor hade ett liknande hyss i min byrålåda där jag hade långkalsonger och underställ. De öppnade lådan, kröp in bakom den utdragna lådan. Drog över underställen till baksidan av lådan/golvet och lade sig där att sova. Omöjliga att hitta eftersom man även kunde skjuta tillbaka lådan utan att det känmdes att det var illrar därbakom. För att få fram dem vart man tvungen att flytta byrån. *suck*
Så jag lider med dig Knubbs… hehehe…

#5 tror jag inte ett dugg på ;)