OT: Imorgon
Kan vara känsligt för en del!
Sitter här o inte har ett skvatt att göra så varför inte skriva lite tänkte jag!
Vad som händer imon ? Jo, jag ska in på sjukan o knäcka min käke på rätt plats, låter ju si så där kul!
Gjorde en käk op i mars då jag hade överbett, då krossade dom käken o flyttade fram den så allt blev fint som det skulle,titanplatter har jag nu i sidorna, allt gick bra men efter några vecker hoppade högra käkled ur le! Ni kanske får en bild av hur det kan se ut men så farligt é det inte förutom att det gör jävulskt ont o har nu gått med detta i ca 7mån (dom trodde att det skulle rätta till sig av sig själv).
Så nu efter om o men ska jag in imon o få fixat detta, kommer att få lugnande o sedan lokalbedövad o sedan går dom in o typ sköljer rent så allt lättare ska hamna på plats igen!
Myspys typ!
Gott att få det gjort iallafall!
Tack för att jag fick skriva av mig!
Skickar med en bild om hur jag sog ut dagen efter då jag gjorde op i mars! Varning för årets monster!!!
HAHA! Hett! Själv har jag dragit en armfraktur rätt med en läkare.. Lite läbbigt, men häftigt vad man kan göra!
Hoppas det blir bra imorrn!

Thank you…
oj usch då å behöva gå med det så länge! måste kännas skönt att dom fixar till det nu

stackare hoppas det blir bättre sen=)
Hade en kompis som föddes med ett bett fel som gjorde att hon aldrig kunde tugga. Käkarna mötte aldrig varandra. Så dem fick gå in och låssa käkarna och hej och gå, och dropp och nakros och flera månader :(

#5 Det där lät inte alls kul!

Dra mig baklänges!
Detta var något av det värsta jag varit med om, bedövning rätt in i käkbenet inte bara en gång utan minst 3ggr, det knarrade o knakade på ett sätt som fick en att tappa andan!
Sedan 10 spruter in i leden för att skölja rent för att senare bli lättare att sätta käken på plats!
Sätta käken på plats,HUR, jo med att dra o bända min käka så den ska komma rätt vilket den inte gör riktigt då jag har svårt för att slappna av, konstigt va!!!
Det blev lite bättre men antagligen kommer dom att få göra om det men då under narkos, tro f-n det, gör banne mig inte om detta en gång till.
Detta var något av det värsta jag varit med om, fy bövelen!
Så nu sitter jag här halvt mörbultad o kommer antagligen ha en del snygga blåa märken i mon i fejset!
Ska dit om en dryg vecka igen för att se om det blir att söva mig. Attans kunde dom inte gjort det direkt då hade det varit över nu!
Man blir ju så trött!!
Ja,ja det ordnar sig väl tillslut
stackare där! Låter inte som nåt roligt ingrepp precis.
Ja, varför inte söva på en gång.. de borde ju haft ett liiitet hum om hur det skulle bli liksom..
Sajtvärd på Iller.ifokus