Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 803 ggr
MissFerret
0

Avelshane sökes !

Söker efter avelshane för parning 2008. Söker efter en hane med god stamtavla bakåt och endast hanar med grundfärger, dvs viltfärgad el pastell utan teckningar. Blivande mamman till valparna är en mörkt viltfärgad tomtetjej med lång stamtavla och god sjukdomsbild bakåt. Vi bor i Malmö och är beredda på att åka en bit för att para då bra avelshanar inte växer på träd. Intresserad ? Kontakta mig på mellanhedenstamillrar@hotmail.com el 040-6271780, mobil 073-5429638 eller skicka ett PM.

Vi hörs
Camilla med 4 terrorister

NoraDede
0

hoppas du hittar dig en riktigt bra och fin kille. min miilo är ju en fin pastell hane men tyvärr har jag ju ingen sjukdoms historia ner skriven riktigt på honom=(

MissFerret
0

Tackar *ler* ja jag hoppas också att jag hittar en lämplig hane….

NoraDede
0

#2 har du några att välja på ännu?

MissFerret
0

#3 Nä jag har ingen lämplig hane ännu…. Hittar jag ingen så tror jag att jag kommer att sluta med avel tyvärr…..

NoraDede
0

#4 oj då det var ju inte alls nå roligt men har du lagt ut annonsen på andra iller sidor?

MissFerret
0

*PUTTAR*

babsan
0

*puttar*
hoppas du hittar en hane :) lycka till !!

Denna kommentar har tagits bort.
MissFerret
0

*Puttar* lite till *tack för hjälpen, Babsan*

JossanH
0

#1 hoppas du hittar dig en riktigt bra och fin kille. min miilo är ju en fin pastell hane men tyvärr har jag ju ingen sjukdoms historia ner skriven riktigt på honom=(

Men skrev inte du precis i en annan tråd att du hade det och att folk stod i kö för att få avla på honom… Konstigt…

Sajtvärd på Iller.ifokus

SamHenn
0

*putt* och hoppas =)

NoraDede
0

#10 du ger dig fan inte att terra mig va. jag har kontakt med uppfödaren resten ska du skita i….

NoraDede
0

#10 det står att jag inte har riktig historia NERSKRIVEN på honom och det säger inte att jag inte vet historien. detta har bara att göra med mig miilos uppfödare och skaparen av denna tråd om fallet nu skulle vara så

JossanH
0

#12 det är verkligen inte så! Jag bara undrar ju vad du menar då du vid flera tillfällen ändrar uppgifter som du skrivit tidigare i tråden eller i andra trådar och plötligt gäller nåt annat… Det blir förvirrande helt enkelt. ber tusen gången om ursäkt (och det har jag gjort tidigare också) om det är så du känner för det är inte så jag menar.
#13 Och om det du skriver på ett öppet forum inte är för allas "ögon" så ta det via pm. Så fort du (jag, vi, alla) skriver något öppet så måste man räkna med att det man skriver ifrågasätts.

Miss_ferret- förlåt så hemskt mycket för att tråden fick ett sidospår. Det var som sagt inte menat så.
Hoppas du hittar en bra hane till din hona.

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

#12 försök att tänka på att vårda språket är du vänlig. De finns fler sätt att tala om att man är upprörd än att använda sig av svordommar

Mvh sarae, medarbetare

NoraDede
0

#15 som sagt är det där löst redan, men förlåt iaf, blev verkligen less efter den tiden detta hållt på nu

MissFerret
0

Söker fortfarande :) Ingen vacker pojke till min lilla tjej ???

ferretgirl
0

Hoppas du hittar en, jag söker jag med, så vi är två :-)

MissFerret
0

*PUTTTAR*

MissFerret
0

Inga fina avelshanar ??

illernettan
0

Hej Camilla.

Jag har en avelshane men han har än så länge inte fått någon stamtavla och jag har inte någon sjukdomshistoria, än så länge. Jag jagar uppfödaren med blåslampa men det händer inget.

Han är mörkt viltfärgad, inga tecken, har ett underbart temperament och heter DagOtto.

Vill du veta mer så nås jag lättast på min mobil.

Hälsningar Anette från Skövde

Hillbiörns illrar finns på Facebook.