Silver

sigge e ju en riktig snygging…Ludde e numera en myslok…strax efter den bilden togs började hans nos växa…så nu e nosen lika lång som resten av koppen nästan

#4 hehe, okej. Har tyvärr ingen färsk bild på Sigge då laddaren till kamerabatterit har försvunnit någonstans.. Ludde är jättesöt verkligen. Lite roligt att han är silvetomte och Sigge är viltfärgad. Jag som ville ha en silver från början. Hihi
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
#5 ska vi byta? jag byter gäääärna bort Mister pest i test! närsomhelst! han får Al Quaida att framstå som flickscouter!

Hehe, jag kan gära ta honom gratis och behålla Sigge. Andys här kan säkert tämja honom, det är han som sköter det och Sigge har blivit så snällt ;)
#7 moahaha tror inget kan tämja ludde ;) Han e inte elak…där e inget problem..han har bara så oerhört mycket mer energi än andra illrar och så e han fullifan å ska reta gallfeber på mig i tid å otid. men jag vill allt ha en sigge i retur ;)

#8 Hehe, Sigge är jag van vid och han är helvild. Tycker synd om Gördis som är ganska lugn. Du vill inte ha henne i reur istället? ;P
kan inte ta in honor med buffy som äget e..hon har visat tendensar av att vilja äte upp dem tidigare… ;)

#10: Jag kan ta Ludde i utbyte mot låt se någon av mina damer. Crazy kanske som inte backar för Buffy eller någon annan :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#12 jasså vill DU ha slatten? detta var nått nytt ;) nja…buffy e bara en spilra av sig själv nu när ludde satt henne på plats så crazy skulle nog göra processen kort med henne..men jag kan ta Eris moahahahaha

#13: Eris menar du allvar?? Trodde det var Mirra du menade då. hihi Det är ju nästan som Ludde fast en äldre upplaga liksom. hihi
Audiatur et altera pars
#14 hmm jo det e sant…jag kan ju kanske tänka mig att ta henne istället då va :P fast risk att man blandar ihop henne med lillsyrran

hmm, fast hon skulle aldrig överleva mot Buffy så det sket sig :-)
Audiatur et altera pars
#16 va inte så säker på det…buffy har blivit väldigt ynketi pynkig på senaste tiden. En riktig mes propp. Tänk att en 3,5 månaders valp lyckades med det som ingen annan lyckats med tidigare!

Men när ni ändå håller på med byteshandel så tar jag Stitch för han ser så go ut, och sen den jag inte kunde roffa åt mig som valp - Crazy! Tack tack, kommer imon på posten va? =)
golf.ifokus.se

#18: Meehh, om du tar min rabiata Crazy som verkligen blivit en attack iller mot andra oavsett om det är femton andra illrar. Då måste jag få någon utbyte ju :-)
Audiatur et altera pars

#19 Du kan få min brorsas spindel? ;)
golf.ifokus.se
#20 ASG!!!!!! heheh nu har åsa ramlat av stolen å slagt pannan i tangentbordet

#21 Visst är jag elak?
Det var bara för hon skulle vilja ge mig Crazy vääääldigt gratis :D
golf.ifokus.se

Gagagaga, en spindel. Nu var du såååå elak.
Audiatur et altera pars

Ja =/ :P
golf.ifokus.se

Hmm, inte blir det någon Crazy för dig inte. Det hör jag det :-)
Audiatur et altera pars

Damn =/ Vad ska du ha i utbyte då? :P
golf.ifokus.se

jadu något som inte gör att jag svimmar lät bra:-)
Audiatur et altera pars

Jag undviker att skicka Sonya till dig om jag får Crazy? ;)
golf.ifokus.se
#32 det där kortet är bara sååååå underbart! vill bara stoppa ner näsan å sniffa iller!