Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 323 ggr
FerretCrow
0

Thyra???

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja Nu är jag tillbaka med en ny användare då mitt förra namn inte längre passade, men nu vill jag inte prata om det.

vet någon något om min iller tjej Thyra ca 5 månader?

hon har bott i akuthem hos Jenkass och Guteillern.

och nu undrar jag om någon kan ha en aning om vem den förra ägaren är eller vilken uppfödning hon kom ifrån.

vill gärna veta mer om denna underbara tjej=)

Kan berätta för alla som är intresserad att i lördags fick jag mig ett riktigt leende när jag fick se min stora kluns och min lilla fis lisa ligga där och mysa i en liten transportbur och en liten hängmatta, men finns det hjärterum finns det stjärterum=)

Theres
0

Welcome back :D

golf.ifokus.se

sarae
0

min gissning e ju så klart härryda med tanke på vart förra ägaren bodde….

FerretCrow
0

#1 tack=)

mest baar tillbaka för att få veta lite om thyra=)

FerretCrow
0

#2 kan du pm mig vad namnet på denna uppfödare kan vara slipper du skriva namn här helt öppet, det skulle vara super snällt=)

[jenkass]
0

nej härryda stämmer inte

[jenkass]
0

hon kommer ifrån laholm som jag både meddelat dig ferretcrow och skrivit i omplaceringstråden om thyra

[jenkass]
0

eftersom att vi känner fd. ägaren av thyra så kan jag försöka få fram uppfödarens nummer åt dig

FerretCrow
0

#6 och #7 det skulle vara helt underbart=)

FerretCrow
0

#7 skulle du kunna fixa någon mail till förra ägaren oxå?

[jenkass]
0

ska försöka… men måste prata med han som hade thyra först… tror inte uppfödaren hade någon mail, men vågar inte svara på det :S

FerretCrow
0

Nej men alla uppgifter som gör att jag kan få tag i uppfödaren på något sätt men skulle även vilja prata med den som hade thyra innan hon kom till er=)

FerretCrow
0
FerretCrow
0

putt