Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 288 ggr
Theres
0

OT Sömproblem.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har haft skitsvårt att sova… har kunnat lägga mig mer vid 00, somnat 04, lägga mig 03, somnat 06… alltsålegat vaken flera timmar och bara tittat rakt ut i tomma intet, men igår orkade jag inte länge, så jag började sjunga på "det står 100 flaskor med öl på hyllan, det står 100 flaskor med öl på hyllan, tar man en flaska öl från 100 flaskor med öl så har man 99 flaskor med öl på hyllan, det står 99 flaskor…"… jag kom till 67 flaskor, sedan somnade jag :D sov dock bara 5 timmar, men guuu så skönt att somna efter 33 flaskor istället för 4 timmar :D

golf.ifokus.se

sarae
0

HAHAHA det har jag oxå gjort!!! eller så har jag räknat ner från 1000…funkar alltid ;)

Theres
0

kanske ska testa räkna ner inatt då och se hur långt jag kommer… får så ont i halsen av att sjunga, även om jag bara tänker det jag sjunger och inte låter något… kanske väser eller något i halsen :S

golf.ifokus.se

Telefonkontakt
0

Jag brukar räkna illrar som hoppar över staket :D

Lycka till med sovandet!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

JossanH
0

många verkar lida av sömnproblem. Har aldrig direkt haft det problemet faktiskt.

Däremot så klarar jag numer av att vara vaken till typ halv 12 varje natt o upp halv 7 på morronen utan att vara i total koma hela dagen.. plus att jag orkar vara vaken på fredagskvällarna! Det var omöjligt förr!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Theres
0

Jag försökte med får över staketet igår, men gick över till att sjunga om ölflaskor, för helt plötsligt tog det skitlång tid för att får att ens komma fram till staketet, följde det sökert 100 meter innan staketet och 50 meter efter, sen blev det så långt att gå tillbaka 150 meter till nästa får, och ibland hade ett får hunnit fram för snabbt så det hoppade över staketet direkt efter det framför, och ibland kom det 9 får på samma gång :S

golf.ifokus.se

Theres
0

#4 brukar inte ha sömnproblem heller, men blev dumpad 31 oktober, så ligger mest och tänker på samma sak hela tiden…

golf.ifokus.se

JossanH
0

#6 ja, sånt kan verkligen krascha sömnen… :/

I somras var det jag som dumpade men vaknade ändå mitt i natten o kunde inte somna om… vad jobbigt sånt är.. Hoppas du kommer i rätt spår snart igen

Sajtvärd på Iller.ifokus

Robinsnel
0

Jag kan sova nästan hur mkt som helst känns det som ibland… 12 timmar i sträck lätt! Man blir väl som man umgås kanske… iller alltså.. :D

JossanH
0

#8 du måste skaffa dig lite fler mänskliga vänner, det hör jag det! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

gahhh tessan!! du har smittat mig! låg vaken till 6 imorse å inte kund sova..å inget hjälpte. Ilstället sysslade jag med att systematikst klia sönder mig själv och till slut linda in mig i en blöt handduk….tur att ingen ser mig,

Theres
0

#10 du saknade dina illrar ;)

räknade ner från tusen, men när jag inte hade somnat vid 888 så blev det tråkigt, så började sjunga om ölflaskor igen, och kom väl till 69 något, sen hakade jag upp mig som en jäkla trasig bandspelare och somnade istället :P

golf.ifokus.se

zickan
0

själv haft så svåra sömn problem så jag har sömn tablette ;-)

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.