nya klösträdet
jag och rikki var å inhandlade varsinn Atlas 40 transport bur idag ..å vad får jag se när jag ska betala? Jo det här ljuvliga klösträdet..så i brist på sundt förnuft, trots att ajg inte har plats för det var det tvunget att följa med mig hem ;) Hittills har poälsarana sniffat in det å klättrat runt det, å sen övergick alla till att leka i den nya transport buren suck!!
oj, men sara vart ska du ha den då? hihi.
Hur hög och bred är den ? :o

Jag känner igen det där med ställning och inte plats hemma
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
den e faktikst inte alls så stor..den når mig till midjan ungefär….just nu står den å belamrar hallen…funderar på att hiva ut köksbordet eller sängen…
vilken underbar=) *vill ha*

haha, de där har jag med tittat på. Vad fick du ge för det?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

åh så snyggt! blir avundsjuk nu ju! hoppas dina illrar tar sitt förnuft till fånga och inser att de vill mysa ner sig totalt i ett litet hus i ett träd! :D
vilken fräck!

super tuff
ÅÅ såg den när ja va där och handlade förra veckan urfin :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jäklar.. hur mycket kostade den? :O

jag hadde verkligen vilja ha en sån var fick du ta på den sa du skriv et pm eller va det heter å berätta va den kostade osv kram Linda
jag köpte den sista i en djur affär ute på orust….398 kostade den

ojj det kan man kalla klösträd, jätte snyggt. Köpte ni Atlas 40 med hjul? hur mycket gick den på? funderar på att införskaffa en atlas 40 med hjul hehe*nyfiken*
#13 de hade slut på hjul..men buren kostade 449…..tror det e billigast i sverige..alla andra ställen jag kollat på har de kostat från 700 och uppåt

#14 okej får kolla runt här, på arken här i sundsvall skulle den gå på 800 nått och det känndes lite dyrt och det va utan hjul=/..
Djuraffären på Orust heter Rödets Gård och har hemsida www.rodetsgard.se inte någon höjdar sida direkt kanske men där finns en prislista med massa kul saker till bra priser :)
Brukar åka förbi där i mellanåt så är det någon som e intresserad av nått skicka ett PM får vi se vad vi kan göra
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Jag har oxå tittat på en sån. Det där trädet är så fult så det är sött!! VILL HA!!!!!!!
Mvh Jenny
gör de inte ens burar med hjul längre ?

Helt underbar ju!!
#18 jodå..men man brukar få köpa hjulen separat
jaha, men då kanske man kan fixa det till våran då, och rep och sedan bara dra. eller sätta sig på den om det är halt och åka ner för baken istället för att halka. Nej skämt å sido :)
#21 det är inte alla burar om man kan sätta hjul på. Därför köpte vi alas 40. den har dessutom ett handtag så att man kan dra den
Okej, det hade nog inte min. men jag tror det är 40 men den kommer från ö&b tror inte den fanns så man kunde sätta dit hjul dåom man inte kan klistra ;)
#23 ÖB har inte ATLAS burar….dem hittar man på djuaffärer
aha, men det var inte atlas, men lika stor som en atlas 40 var det någon som sa, kommer inte ihåg vem =/
åh jag vill ha ett sånt klösträd:D förstår att du inte kunde motstå..det hade inte jag heller kunnat:)

Det som är grejen med en atlas 40 är att det finns handtag på den som du fäller ut så att du kan dra den efter dig. (vilket kan behövas ifall man har 8 stycken klumpar) De större burarna som de säljer på ÖB o liknande ställen har inga handtag, det går inte att sätta hjul på dem och dessutom brukar handtagen på ovansidan gå sönder ganska fort ifall du lastar den tungt. Det är inte hellre så kul ifall man är ute. Men jag har aldrig sett någon så här stor billig bur någonstans. Jag är kanonnöjd och illrarna har redan provlegat och godkänt den. Och både jag och illrarna är MER än nöjda med att Sara tog sig tid att sy hängmattor till buren också. Här ska åkas med stil!

Va stor och bra den verkar, perfekt att man får plats med två hängmattor;) *vill också ha en atlas 40 med hjul* såå avis juh!

#33 folk får önska sig detta i julklapp=)

Haha, Rikkis illrar på kort det ;)
det som är dåligt är att buren låter som en hel lastbil när man rullar den på något annat än vanligt golv. Men jag gillar att det är hjul på för det är lätt att flytta den o den blir inte så blöt o skitig när den ska in i bilen under dåligt väder.. :)
köpte min färdigmonterad med hjul för typ 650-700 spänn för den var så dammig hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus

#34 mjo men tror den är för dyr för att önska sig av nån hehe;)
#36 Vilken tur du hade hehe

#37 ja men man kan ju önska sig bidrag iaf

finns det någon broms på hjulen så de inte börjar rulla runt i bilen?
golf.ifokus.se
#39 nope det gör det tyvärr inte…men om man sätter den på sätet så bör den inte röra på sig. ska testa ikväll!

#39 spänner jämnt fast min atlas 30 i bilbältet och det lär man göra med atlas 40 också.

haha, tänk om man är ute, sen sätter man ifrån sig buren på gatan och börjar prata lite med någon annan illerägare, sen vänder man sig om, så har buren rullat iväg 100 meter för det var lutning på gatan xD
golf.ifokus.se

#42 usch va hemskt, man får ställaa den på en gräsmatta eller ha koppel som sitter fast i buren och en själv hehe
haha en säkerhetslina ;) Vet faktikst inte om det går att spänna fast atlas 40..den e så brutalt stor!! tror inte säkerhetsbältet når runt

#42 snacka om att jag såg en komedi film framför mig nu m,ed en riktigt brant gata

#44 okej, tur man har så man kan ha den i baksätet och framsätena "spänner fast" den om bältet inte skulle nå runt