Iller iFokus

Iller

Etikettförsäkringsfrågor
Läst 891 ggr
Dimocarpus
2018-11-25 12:11
1

Försäkring

Hej!

Genom mina kontakter har jag fått ett tips om försäkring för smådjur men dessutom för iller. Jag vet att tidigare är det bara Agria som har försäkring för iller. Nu finns det en till: https://www.omsen.ax/privat/forsakringar/djur/smadjur

Hoppas ni får bättre villkor där i jämförelse med Agria. Det är viktigt med försäkring.

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

Ceciliaolucifer
2018-11-25 16:29
0

Han bara läsa ”För smådjur gäller försäkringen endast på Åland”. Viktig information för många! :)

Dimocarpus
2018-11-25 16:45
0

Vad bra att du läser villkoren längre ner där. Jag som var överlycklig att det äntligen finns en till försäkring för iller i Sverige men så synd. 

Kanske hjälper de som bor på Åland då. Man får hålla koll, kanske ändrar de villkor en vacker dag 😉

The goal with freedom of speech is not to convince others to think like you, the goal is to spread the message so that people can decide what's right.

ajanki
2018-11-25 16:57
1

#2 Vad är det du inte gillar med Agrias försäkring på iller? Jag har bara haft mina illrar ett par månader och dom är båda försäkrade i Agria. När man inte behövt utnyttja den så vet man inte riktigt hur bra/dålig försäkringen är fast man läst villkoren. Så vore tacksam om jag fick höra nack/fördelar med Agrias försäkring.