Iller ifokus
Om ni skulle beskriva iller iFokus för era vänner. Vad skulle ni säga då? Skulle ni tipsa om sajten? Och om ni gör det vad skulle ni säga?
Vad tycker ni jag behöver förbättra med sajten? Vad saknar ni? Är det mer trådar, grupper, artiklar, eller något annat.
Hoppas på eran hjälp att göra iller i fokus bättre.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så här har vi skrivit på illrarnas sida.
i fokus. Här är stället där de flesta kan hitta en eller flera siter av intresse.
Vi hittade iller i fokus. Ett mycket trevligt forum för oss som gillar illrar.
Ungefär likadant står det på min egen hemsida. Sen brukar jag skicka länken hit i en del mail.
Hej Åsa!
Jag tycker det vore toppen om man på sin sida, i fotoalbumet kunde lägga in bilderna i olika kategorier.. tror det skulle underlätta och ge en bättre översikt både för sig själv och andra besökare. Fast det har kanske inte med själva iller iFokus att göra utan mer allmänt - men ett litet önskemål bara.. =)
Trivs kanonbra här, ett toppenforum!
Mvh Tessan

Jag ska framföra ditt önskemål till grabbarna som håller i allt så får vi se vad de säger.
Audiatur et altera pars
Och som alla tjatar på: en chatt :P

Jo en chatt!!
Tyvärr känner jag ingen som är intresserad av illrar här på Åland förutom dom som har iller, så jag kan inte rekomendera sajten åt någon här. Men är någon intresserad så hänvisar jag ju dom så klart hit!

En chatt tjatar jag om hela tiden, men i dagsläget är det enligt grabbarna inte intressant då detta skulle innebära att folk slutar skriva i trådarna och väljer chatten i stället. Vi är helt enkelt för få medlemmar än för att få en chatt.
Audiatur et altera pars

Ja det har dom iofs kanske rätt till.

Ja, det finns nog tyvärr en logig i det också. Så jag har sagt åt dem att jag litar på dem. De vet att vi vill ha en chatt och kommer ge oss en när de anser att underlaget är rätt.
Audiatur et altera pars
En rätt oväsentlig grej men det vore kul att kunna se folks avatarer i större format än det lilla man se intill inläggen.. - det kan jag tycka är lite synd, eftersom många avatarer ser så härliga ut.. =)

Jag har ett tips som gäller hela iFokus egentligen.
Nu när man skriver i Forumet så hamnar dom nya inläggen längst ner, vilket gör att det blir ett himla bläddrande innan man är längst ner och kan läsa det senaste inlägget. Därför skulle det vara bättre om man vände på steken så att nyaste inlägget hamnar högst upp!
Än å andra sidan ser jag det som en fördel, eftersom om man hamnar i en ny tråd så vill man ju läsa igenom alla inlägg innan man svarar, och då känns det mer naturligt att börja läsa längst upp och gå neråt. 
//Therese

Fast alla vill ju inte det Therese. hihi
Vi håller på att pratar med grabbarna om att vi har en önskan av en längst ner knapp. Att du när du kommer in i en tråd kan trycka på den för att snabbt hamna vid sista inlägget liksom. Då slipper man skrolla i de trådar som är långa. Hur det går med den utvecklingen vet jag inte. De har mycket som ligger över dem nu som vi vill ha förbättringar på. Och allt kräver mycket jobb av dem. Men det finns på tapeten i alla fall. 
Audiatur et altera pars

Det kanske blir lite bakvänt men som sagt, det är lite jobbigt när man följt hela tråden och måste gå genom den varje gång man ska skriva ett inlägg eller läsa dom senaste ivf när tråden är väldigt lång, som tex ''Iller lek med ord''

när jag vill komma längst ner på tråden så klickar jag på kommentera inlägget, då kommer jag automatiskt längst ner och slipper gå igenom hela tråden som jag redan läst…

Oerhört bra tips du kom med. Så otroligt enkelt, men ändå genialiskt.
Tackar för tipset.
Audiatur et altera pars
Tips: Knapp för att komma till senaste inlägget.
Klicka på "kommentera inlägget" överst, så behöver du bara dra lite i rullisten för att se senaste kommentar. 
Nackdelen med att använda den knappen och inte läsa det som står ovanför, är att man skriver saker som någon annan hunnit skriva. 
Den här tråden har jag helt missat. Finns säkert fler som har gjort det.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.