Sååå roligt...
Skulle visa hur sör Melwin var i sin håla för mamma, så hon kom ut, så tog jag Epona och gick bort till hålan, men Melwin var inte där, så jag pep lite på honom, så kom han från vedhgen och poppade och skuttade mot oss, sen var han och Epona i hålan och det är jättemånga gångar där så de skuttade runt och lekte och jagade varandra :P
Sen lämnade vi dem till sin roliga lek och jag städade lekstugan lite med Denver, och då sa mamma: de skulle ju vara riktigt trevliga om de inte luktade så mycket :P
golf.ifokus.se
Alltså, hur går det med Denver egentligen?

Det går superbra med Denver, han och Epona är bästa kompisar, hon sover med honom hela tiden och mobbar Melwin totalt… både Epo och Denv ska kastreras 5 december så måste fixa pengar :P
(Ursäkta röran på bilden, Denver är lite brunstig så han hade geggat ner lite väl mycket, så fick städa som en gris sedan :P)
golf.ifokus.se

Fast måste säga att din kommentar lät lite som att det inte alls skulle gå bra :S
golf.ifokus.se
Knepig färg Denver har. Vilken färg är han?
Sara

Han är silver =)
golf.ifokus.se

#2 öö?? en fråga bara?? Du har en hon iller och en han iller.. och de ska kasteras skriver du. Sedan skriver du att Denver är brunstig?? Låt lite farligt, med tanke på valpar?? Inget elakt. hoppas du vet att jag diggar dig ;)

vad kul dom verkar ha det i den där hålan ;) jättesöta =D

#6 Epona löper inte =)
golf.ifokus.se