Pluto´s säng
Jag har sakt tidigare att jag ska göra i ordning en säng åt Pluto och nu är det äntligen klar. Den tog sin lilla tid för att få den som jag ville ha och blev ganska nöjd. Svårast var att hitta sängen.
Han har ett nattrum i källaren och ville att han skulle komma upp en bit från golvet den han hade förut tyckte jag var för nära golvet.
Här är resultatet i alla fall.

Jättesöt!
vad fint. sover han i den hela tiden ? ;)
#4 De hoppas jag :D han fick tillgång till den i dag så det visar sig :)

va fint=)

vart får alla sina ideer ifrån=)
hur går det förresten för honom nere i källaren?? Fortfarande behaglig "illertemperatur"? jag har egentligen för varmt för mina illrar här, men ändå lite för kallt för mig… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
Det går jätte bra för honom där nere. Jag tror mycket på att hålla svalt där dom är. Hans päls är enorm.. tät och aldeles silkeslen. Men han är den första som jag uppleft fäller lite såg de när jag bada honom i dag inte mycket men utan lite. Han är en helgo liten kille. Går fortfarande bra med hundarna. Det ända jag inte gillar är att han vill slika mig på fötterna och det är de värsta jag vet o det är väll därför han gör det för att retas. :) Men han värkar i alla fall trivas i källaren och det är huvudsaken. Det skulle vara roligt att hitta en kompis till honom men de är inte de lättaste men vi hittar säkert nån förr eller senare.

gu vilken fin säng :) hoppas han sover mkt i den ;)
#9 undrar vad han vill komma åt där bakom med den minen ;)