Iller iFokus

Iller

Etiketterfodergodis
Läst 655 ggr
bnoffan
0

ANF i Linköping!

Till er som bor i närheten av Linköping och vill köpa ANF så hjälper Arken i Ikanohuset till att ta in foder!

Han som jobbade där var supertrevlig och hjälpsam och leveransen tar max 14 dagar.

Smex
0

nej men oj vad bra =) jag som har precis slutat att ge mina ANF men då kanske man skall sätta igång igen.

skrollan
0

vart ligger det i linköoung någonstans?

bnoffan
0

#1 Haha ja men visst. Tycker att ANF är ett riktigt bra foder så alltid bra att blanda ut med

#2 Gallerian ute vid Ikea!

skrollan
0

Okej, då kanske jag också kan börja att beställa därifrån :) vet någon vad det kommer ligga på för summa typ att beställa hem och allt för de?

JossanH
0

schysst då! lite skillnad mot fyra tassar som surar så fort man nämner "beställa hem"….

Sajtvärd på Iller.ifokus

Smex
0

#5 ja ibland så känns det som om dom skall slänga ut en =P

dorkey
0

Usch för Arken, har endast dåliga erfaranheter därifrån.

bnoffan
0

#4 Frågade inte ens om priset men hamnar väl antagligen på runt 159:- eller nåt kan jag gissa på.

#7 Varför?

JossanH
0

#6ja, o ändå är vi ju några illerägare där men inte vill de ens fundera på att ta hem… :/

Sajtvärd på Iller.ifokus

bnoffan
0

#9 Men nu har vi ju arken som vi får flirta in oss hos! ;)

Smex
0

underbara arken =P

Norrskenets
0

På tal om Arken, här i Sundsvall så åkte jag till arken och beställde en illeralmenacka då jag sett det på en internetsida och såg att det va ett av deras återförsäljare. Så istället för att beställa och betala mer än hundra spänn så fick ja bara betala 99:-Skrattande Så jag är nöjd med min arken butik som tur är hehe

Smex
0

jag säger det igen…. underbara arken =)

Norrskenets
0

#13 Absolut, det är ofta jag får titta i deras kataloger om det är nått speciellt jag vill ha=)

Plus att när jag hade min förra iller så om ja åkte dit med honom och sa att han hade lite tandsten*blinkblink* så sa hon jamen kom, kom här så kan vi fixa det lite snabbt hehe=) men det kanske beror på att man praktiserat där ett rejält tag också hehe;)

skrollan
0

arken är det djuraffären bakom eller bredvis biltema? hehe jag är förvirrad i linköping :)

Smex
0

Va? nu hängde jag inte med i dina tankar skrollan.=P Det finns en djuraffär bakom och det är fyra tassar. Arken är väl den som ligger inne i köpcentrum som heter Ikano. (eller?)

Ja det är inte lätt om man inte komemr här ifrån. det gör inte jag heller men har bott är i tre år. =P

leo-
0

Tänkte att jag kidnappar denna tråden med ett tips för oss skåningar

I Lund avfart Gastelyckan vid nästa korsning mot centrum ligger en djuraffär som säljer ANF till iller 160kr för 1.5kg vaccumförpackat

League
0

Arken i borås tar med hen, vet ej deras beställningstider.

Scalaren i alingsås kan ta hem 5-kg påsar (7-14 dar)

Ferret complete, gäller det.

skrollan
0

haha, jag fattar inte ens vad jag själv skriver. men¨du sa väl att arken ligger vid ikea? Och ikea typ vid biltema, och biltema vid fyra tassar? :) Och det är den ändå djuraffär jag vet =P

JossanH
0

#19 precis "bakom" biltema ligger fyra tassar som är väääldigt motsträviga när det gäller att beställa hem foder… Sen har vi arken zoo inne på själva Ikanohuset (gallerian) och sen finns det Djurmagazinet som ligger precis bredvid ikanohuset, i samma buggnad som Hööks hästgrejer och sagoland! :P
Så nu har du lita att besöka hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrollan
0

okej, men hööks känner jag igen och har sett skyltar om, ska jag bara hitta till alla, ska jag besöka och shoppa :)

bnoffan
0

#21 butiken vid hööks har i bara Menu och ett annat dåligt foder och vägrar ta in bra illerfoder.

Men däremot Arken är de enda som jag hört efter med som var villiga att ta in ANF. Och de är inne i Ikanohuset. Där alla klädbutiker ligger..

skrollan
0

okej, men då ska jag leta efter ikanohuset såna fall, hittade det inte igår.

Smex
0

haha… du är duktig du skrollan!

Ikanohuset är det stora vita huset som det står med stor text IKANO, bredvid bilteama. det är väl en bilväg i mellan dom. =P

bnoffan
0

#23 Ingången är på vänster sida om ikeaingången så det är samma parkering som IKEA :)

skrollan
0

okej, men då ska jag försöka att hitta nästa gång ! :) tack så mkt :)

Smex
0

hehe varsågod =)

JossanH
0

ikano är ju självaköpcentret :) det borde du se hihi!
Förr sa alla IKEAhuset… :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

skrollan
0

ja men jaha, då fattar jag ännu bättre nu ju ;) hiih

bnoffan
0

OBS OBS! ANF var tillfälligt slut hos leverantören så det hade blivit struket. Kommer dröja lite drygt 2 veckor till.