Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 358 ggr
Strumpan
0

tv-shop

Tänkte fråga om det finns ngn här inne som ngnsin har köpt ngt på tv-shop. Jag såg för ett tag sen att tvins säljer en golvmopp som tydligen ska ta bort allt MED ÅNGA. Finns det ngn här inne som har köpt ngt och blivit nöjd eller om det bara e sk*tsaker de säljer?

Jag bifogar länken

http://www.tvins.se/products/h2omop/h2omop.php

Mvh Jenny

Guteillern
0

#0 Jag har handlat en del från HomeShop och det har inte varit sämre kvalite på deras saker. Sen får man väl ta reklamen med en nypa salt, "tar bort allt…" skulle jag tvivla på, men den kan säkert vara bra iaf., även om den inte fixar allt :-)

Qviq
0

Jag köpte en damsugare i samma serier som den golvmoppen. Tycker att den är jätte dålig faktiskt… Klumpig och man får absolut inte glömma att tömma vattet ur den direkt efter användandet, glömmer man det så tar det bara några få timmar så håller man på att spy när man ska göra det. Kan ju inte svara hur det är med moppen men damsugaren är hämsk…

"Chaos is a friend of mine."

Strumpan
0

#1 som du säger; ta det med en nypa salt. Mne jag har hört att de bara säljer sk*t som sagt. Jag skulle vilja ha ngt som gör det lättare att få bort illrarnas skit utan att man behöver skubba sig röd i ansiktet och just för att den använder het ånga så borde det lösa upp sig relativt snabbt

#2 urk?! Men hur kommer det sig att den började stinka så fort? okej om man låter den stå i dagar…

Mvh Jenny

skrollan
0

dammsugare man ska tömma på vatten? =/=P

Guteillern
0

#3 Då ska du nog vända dig till en Fackhandlare….eller slå en signal till Anticimex och be om råd :-)

Sara
0

Jag blev sugen på ett mixerset de sålde för en tusing. Hittade exakt samma set på ÖB för 250:-

Sakerna är säkert bra men jag tycker de är dyra.

Sara

Strumpan
0

Anticimec kan man ju alltid ringa men de lär ju bara säga att man får sanera…10000:-….

man kan ju faktisk kolla om det finns på ÖBoxå =)

Mvh Jenny

Guteillern
0

#7 Jag ringde Anticimex för några år sedan och det gick utmärkt att få råd, utan att anlita dom. Sedan kan det väl skilja på hur serviceminded de är på olika orter :-)

Strumpan
0

Det kan ju faktiskt vara sant. Kanske ska kolla, men man lär ju behöva torka golven ändå, speciellt med sånna här sk*tungar ;)

Mvh Jenny

LiindaLarsson
0

jag har köpt på tv-shop det är bra saker  :)

JossanH
0

har en kollega som köpt en ång-grej att rengöra med. Hon var nöjd vet jag.. Sen så blev det nåt fel då hon fick efter beställa nån extr grej som dom glömt så hon fick aldrig nån räkning! Gratis är gott, kan bero på det också hehe

Sajtvärd på Iller.ifokus

[HannahoHenrik]
0

köpte en "Magic bullet" därifrån rena rama skitet, första man fick reda på när man packa upp paketet var att man ej kunde krossa is i den vilket de gör Hela tiden i reklamen, sen höll inte juicepressen tät en längre tid utan man var tvungen att ta ut all juice allt eftersom de blivit lite i den, nä aldrig mer bortkastad tusenlapp

Sara
0

Jag älskar min magic bullet men jag köpte den för 250:- på ÖB.

Sara

JossanH
0

#12 o 13, jag o mitt Ex snackade alltid om att skaffa en magic bullit bara för att reklamen var såååå dålig hehe. Tssss* göra mat på mindre en 10 sekunder. Men tjena, du måste ju först hacka till lite mindre bitar av det du ska mixa annars går det ju inte ner i mixern! :P Sååå himla dåligt

Sajtvärd på Iller.ifokus

Qviq
0

#4    Det ska vara vatten istället för påsar, skulle tydligen vara bra för dammallergiker mm….

"Chaos is a friend of mine."

FerretCrow
0

#13 ja jag har oxå en billigare version som heter magic blender och den krossar is och juice pressen funkar kanon, så att folk säger att billiga saker är skit kan ibland ha fel =)

[HannahoHenrik]
0

#14 haah jo reklamen är värdelös alla tv shop reklamer är ju det men ändå, lät så smidigt 10 sekunder elle rmindre, jag är typiskt en sån som går på varenda reklam =/

Nä det var ett av mina sämre köp använt den en gång, nu ska den nog kastas då jag köpt en riktig blender betydligt biligare o bättre

JossanH
0

#17 hehe, jag är en sådan som lärt mig att granska reklamen kritiskt.. :) gick media på gymnasiet och jobbar på reklambyrå nu :P
Men bäst är ändå träningsredskapen där dom visar före och efterbilder! Först har de en tjej med tajta byxor som sitter åt över höfterna så att sidor och mage putar upp över kanten och på efter bilden har dom dragit upp byxorna en decimeter så att hon inte får några "bullar" över kanten.. Så jäkla dåligt :)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Strumpan
0

jag funderar på att beställa en H2O. man får tydligen pröva den i 30 dagar gratis. men samtidigt tycker jag att det verkar lurt eftersom trasorna man sätter på är engång, jag undrar om de verkligen bjuder på trasorna. tänk om jag vill torka golvet varje dag under prövotiden. ska de då bjuda på 30 trasor -HHHHMMMMMMMMM

Mvh Jenny

[HannahoHenrik]
0

#18 mm kanske skulle varit nåt att gått, skulle jag ha sparat mycket pengar på =), man vet ju innerst inne att reklamerna är skit då man ser hur de fixat men ändå sitter man där tillslut hmmm kanske skulle ha en sån ändå……….