Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 722 ggr
Theres
0

Så söt :D

Matade illrarna och hade dörren till lekstugan öppen och Melwin var ute och sprang lite, sen ibland kom han in och hämtade lite mat.
Sen skulle jag gå in, och skulle stänga in honom i lekstugan igen, så ropade lite på honom och lyste med ficklampan, och då såg jag honom 20 meter bort i skogen vid cykelvägen, men han ville inte komma när jag ropade, så jag gick och hämtade honom. Och så var han vid en såndär rot från ett nedfallet träd och det såg ut att vara en jättemysig håla, så tittade han på mig och gick in i hålan med bakkroppen och såg ut som om han ville säga: titta mamma, här kan man bo :P

Så söt Skrattande

golf.ifokus.se

Norrskenets
0

hehe va sött

Pandae
0

kröp han in där:P?

skrollan
0

oj, det skulle jag aldirg våga, tänk om han skulel springa iväg :o jag är nervös när skrollan ska ner och kolla i såna håler =/

Theres
0

Han hade en kycklingvinge, sen när jag kollade i matskålen var den borta, så antagligen har han gömt den i hålan :P

golf.ifokus.se

Pandae
0

haha=D

[jenkass]
0

eller ätit upp?

Theres
0

nej, inte ätit upp, de äter inte kyckling, bara denver som gör… men gav dem iallafall :D

golf.ifokus.se

Theres
0

Idag var förresten den första ågen jag såg Denver leka sedan han kom hit, han hoppade och skuttade och ville busa med Epona :P

golf.ifokus.se

Pandae
0

åh de är ju jättebra:D

Theres
0

golf.ifokus.se

Theres
0

Finns bilder på Denver också för er som är sugna… men han har skitat ner massa så fick städa städa städa sedan :P

golf.ifokus.se