Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 589 ggr
skrollan
0

Hur gör ni?

Jag blir så trött på att det fortfarande luktar kiss och bajs i hörnen som illrarna sätter sig mest. Jag har testat att ha fönsterputts på listerna och tapeterna när Groggie ställt sig i 90 graders vinkel, det funkade perfekt. Men efter man torkat upp på golvet och moppat, finns det något fräscht medel då som man kan spruta på och skrubba lite extra, tycker det luktar bajs iaf när jag är klar.

Råd någon, snälla? :)

HannaM
0
Raja
0

Sån där Glade Odour Neutraliser tycker jag funkar bra. Men inte att rekommendera om man är känslig mot sprayer med mycket lukt.

skrollan
0

okej, och inget av det kan förstöra ett visst golv ? :) wc anka tror jag vi har hemma, så det ska jag testa på en gång. tack :)

skrollan
0

#2 okej, men det är bra att veta, erik är allergisk mot parfym så vi har inte testat starka medel. Så tack för varningen! :)

LiindaLarsson
0

hhahahahahah

HannaM
0

#3 tja.. wc anka har inte sabbat vår parkett än… rent klorin kan bli lite märkligt om det får ligga kvar, det ska ju späs i vatten.

skrollan
0

#5 vad är det som är det roliga? Juste, läste din sida, står att din iller inte är lös utan uppsikt, hur bor hon om hon inte är under uppsikt såna fall?

SamHenn
0

Jag prövade en gång med utspädd ätiksprit i min hall eftersom mina busar använde heela den som en ena stör mög pöl. Hade hört att det skulle ta bort all gammal doft som sitter i mattan (har plast matta i hallen). Men det enda det resulterade i var att det luktade som en väldigt stark salladsdressing i HELA mitt hem…och illrarna bajsade där ändå . Du efterlyste tips på att ta bort odörer o nja detta är väl ingen lysande ide. Det tar faktiskt bort osen men jag gör aldrig om det igenGenerad

AlbaStiffler
0

Tycker inte det luktar kiss/bajs hos oss och vi torkar oftast bara med lite varmt vatten… I lite mer intorkade fall kan vi ta lite diskmedel, men sällan starkare saker än så.

Varför luktar inte mina illrars pinkställen medans era gör det?

Fruttisen
0

#2 Åååh, den spreyen är perfekt för illerfisar också! Glad

Faxlin
0

#9: Du br ju i ett nytt hus. Det innebär att dina golv fortfarande har en bra yta. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

bnoffan
0

Hos oss funkar det med rengöringsmedel. Men jag får byta sort ganska ofta eftersom jag till slut förknippar rengöringsmedlet med illerbajs! haha ;)

AlbaStiffler
0

#11> Jo iofs, men det luktar inte heller i badrummen eller för den delen inte i mina gamla lägenheter. Alltså, vi pratar ju om när man torkat upp bajsarna/kisset. när de väl ligger där så luktar de ju något… men inte så farligt.

*undrar om jag tappat luktsinnet*

torchi
0

I de hörnen där man VET att de kommer att bajsa brukar jag sätta en tidning. Det mesta kisset och allt bajset blir ju då på tidningen och det blir mindre att rengöra sen. Fast det är ju svårt om det hamnar längre upp på väggen…

skrollan
0

#13 antingen har du tappat luktsinnet ja, eller så luktar det fortfaraden så där gott som det gör när man flyttar in i nyutt hus med nytt golv och tapeter m.m ;)

Sarah
0

Jag vill ha miljövänligt och kör med såpa. Funkar bra tycker jag utom att Skitos vill dricka upp det.