Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 663 ggr
klarsferrets
0

7 små födelsedagspresenter

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Okey, nu har det gått tre dagar sen min födelsedag så jag tänkte jag skulle skriva vad det var jag fick:

när jag kom hem ifrån skolan sprang jag för att kolla till drucilla (som var gravid) och HEJ grattis 7 små söta pipiga illervappissar låg där vid mamma drue´s mage!

´Vi är så stolta över henne för hon hadde gjort allt själv, inte blodat ner alls och allt var så snyggt och prydligt så det fanns inte!

Nu är ju vappisarna tre dagar, stoora, lite lurviga och pipar så fort mamma går till toan eller ska dricka.

visst är dom söta Räcka ut tungan

Mangafreak
0

Oh var roligt, såg det precis som jag skulle resa iväg. Så jag använder Carolas inloggning.

ETT JÄTTESTORT GRATTIS! från AMMI

TottsiGirl
0

ÅÅ ne va roligt!!! Skrattande Detta har ni ju verkligen varit värda! Å nu ser jag ju ännu mera fram (trodde inte det var möjllgt) att komma på träffen!! Tänk att få se små goa illvalpar!! STORT GRATTIS från mig och Ted

Åå a kul !!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

klarsferrets
0

Tack  nu fick vi alla fall valpar detta året. Det bästa av allt är att min Dotter fick en sådan fin födelsedagts present av henne

Nettan
0

Grattis.. underbart med lite goda nyheter i illervärlden !

TottsiGirl
0

Ja vilken födelsedagspresent!! Skrattande Den fixade drucilla bra! Pussa mamma och alla vlapisarna från mig!! Ska bli spännande att få se dom små har ju aldirg sett valpisar "live" innan..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

[Luna]
0

va fina dom är. grattis :)

Gitzy
0

Grattis!!! Till både er och mamma Drucilla!!

Mangafreak
0

Ett stort grattis från mig också!! Kom på att mamma inte hade skrivit från oss bägge :)

Många kramar!!

Therese-jhfd
0

Ohh, vad kul att höra. Ett jättegrattis!!!

Madde
0

Åh vad glad vi är för att det äntligen har kommit lite valpar. Så nu hoppar jag att det har kommit en pastell till oss. Det har vi ju beställt. =) Fast det vet ni ju redan om. =) hehe.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

DG
0

Oh va roligt med valpar :) hoppas dom växer stora och starka nu!

Madde
0

Är så glad att det blev valpar. Vi som har längtat så länge på dem. =) (vi=madde & chrille)

Veronica
0

Grattis! Skönt att allt gick bra =)

Amor vincit omnia

Faxlin
0

GRATTIS. Underbart att allt gått bra. Sååå sööta valpisar.
Blir sååå avis.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nea
0

Grattis till de små sju underverken.

Malena
0

åh vad kul! Grattis!! Hoppas verkligen att det blir en liten pastell till mig!! Glad annars tar jag ju med mig lilla roxxie haha. Nu är det bara en vecka kvar till träffen åh vad jag längtar!!

Madde
0

Nu längtar vi ännu mer till träffen. Jag, chrille och mullrana. =)

Sara
0

HAHA! Vad kul!! Underbart! Grattis!

Sara

domiino
0

haha nehe du Roxxie är MIN! fast du får gjärna pussa på henne, hon gillar ju dejRäcka ut tungan

Madde
0

Hur mår valparna idag då? Nu är dem ju 1 vecka gamla. Skrattande Ska bli så kul och få se dem till helgen. Nu är det inte många dagar kvar hela 4 st. Åhhhh vad jag vill att det ska vara nu.

klarsferrets
0

mm dom växer så det knakar dom är så stora men vi vill inte väga eller mäta förän en vecka har vgått så dru får ha dom aldeles skälv i minst en vecka , men eftersom dom har växt så mycket så tror vi8 att vi ka börja att väga på torsadgen denna vecka

Malena
0

Hoppas att alla valparna mår bra!! Åh vad jag längtar till helgen Skrattande ska bli så kul och mysigt

domiino
0

jodå dom piper och skriker och gör stackars roxxie orolig! hon undrar ju vad det är som skriker där borta hos mamma… :) men jag ska ta och låte roxxie se på vappisarna imorgon tror jag så lugnar hon nog ner sig