Pinsamma Bus!
Ni vet det där man säger "Han bits aaaaldrig!" om en iller som faktiskt inte biter…
Idag hade jag en journalist på besök som ska göra en artikel om illrar. Han lär ju aldrig gå hem till någon med iller igen..
Eftersom fotbitaren Funny låg och sussa så gott så oroade jag mig inte för att han skulle bli biten. Problemet var att Bus fann hans ena socke väääldigt intressant. Så efter mkt sniffande så la sig Bus på mannens fot, höll fast foten med framtassarna och bet till i fotvalvet.
Precis innan hade jag försäkrat mannen om att Bus bits minsann inte…
När sedan mannen ska ta på sig ytterkläderna så kommer Funny rultande och närmar sig hans fötter.
Eftersom jag VET när Funny är på sockjakt (hon har ett speciellt uttryck då) så ryter jag till för att hon ska låta bli. Visst, det hjälpte men jag vet inte om det var Funny eller mannen som blev räddast…
Sara

haha, förlåt att jag skrattar men fick sånna bilder i huvudet:P
haha även här skrattas det ;) visst e det så typiskt för våra pälsar!
haha:D
undrar vad journalisten skrev om hur illrar är:P

haha typiskt man ska inte skryta inför dem att dom inte bits hehe
undrar ja också, du kan väll berätta va han skrev när det kommer i tidningen=)

*Asg* Nu fick Veronica och jag oss ett gott skratt. Tack för det Sara. hihi
Ser allt framför mig. Man ska ALDRIG säga att de små monstrena inte biter för då gör de det. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hahaha! Härligt, är nyfiken på vad journalisten skriver!
Jag försöker lära mig att inte skryta om att hon här hemma är duktig… För då skall hon alltid motbevisa det. :)
Haha det skönaste var ju lätt att du skrek :P

Haha typiskt illerbeteende. Måste motbevisa allt som sägs oavsett om det är bra eller ej ;D
Fniss, fniss.. Jo det är så typiskt våra troll.
Artikeln kommer i morgon eller nästa onsdag så då ska jag meddela vad som skrivs. Tyvärr ville han prompt ha med mig på bild oxå och det ser jag INTE fram emot.
Sara

#9 hehe okej, kommer man kunna se det på nån internet sida?=)
Japp.
Sara
känns som att frågan - bits inte illrar? kommer att fortgå i framtiden *s*
hehe, vad pinsamt men roligt ;)
Hahahahaha, samma sak hände mig lite då och då. Vet inte hur många gånger någon har frågat om dom biter, och man har svarat han/hon har aldrig bitit oss iallafall. Och rätt som det är så sitter någon iller i ett finger eller tå. Inte utan att man då vill sjunka ner så långt under jorden man bara kan, liiiiite pinsamt är det iallafall.