2 illrar säljes
Hej! Har 2 jättefina illrar till salu, 1 mörk angora hane och en semiangora viltfärgad hona. ca 2 år gamla. Båda från samma uppfödare (zickans) Hur trevliga och mysiga som helst. Dom är vana vid att bo ute i stora voljärer, han har bott innomhus innan. Vana vid andra illrar, hund och katt. ser helst att dom kommer till samma ställe och att illervana finns. 2500 kr för båda men går att diskutera, hem är viktigare än pris. Dom finns utanför Eslöv i Skåne. Vid frågor är det bara att höra av sig. Telefon nr: 0733277448
OBS: Endast till sällskap inte till avel
Har du pratat med zickan?
ja hon är informerad och hon är erbjuden att köpa till baka dom! vi har pratat om de så :)
#4 Vad har hon sagt då? Nej eller funderar hon på det?
hon fundera på att eventuellt köpa 1 av dom om hon kunde fixa fram pengar. Så inget bestämt
Planen är att försöka köpa loss både. Men ekonomin är krass denna månad efter hunden var sjuk, opererades, avlivades. Fick åka hemåt gotland en sväng till under påsken för att hjälpa mamma att handikapps anpassa lite mer åt pappa som inte klarar sig själv just nu.
Sedan kemkastrerat en iller och varit hos veterinären med råttor. Så pengarna har sprungit iväg. Jobbar på att försöka lösa det. Men min gamla mobil gav upp för en vecka sedan. Skärmen lossnade och ramlade av. Har inga telefonnummer till folk för tillfället. Eventuellt kanske man kan låna av någon tills vidare.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#8 ts behöver platsen de tar upp och ville inte hålla dom för länge. Dyker någon annan upp under tiden så lät det som de säljes.
Du vet inte om någon som du skulle kunna tänka dig att omplacera illrarna till zickan? - tänker om du har folk på kö som vill köpa illrar av dig som du skulle kunna tipsa om att dessa illrar behöver nytt hem och som du känner dig okej med att bli köpare
#10 har skickat runt men inte fått någon respons. Har inte kvar nummer och sms till de jag pratat med utanför internet
Ingen som vet någon som skulle kunna ha dom i så fall tills zickans kan? :/
Hur gick det med dessa?
hanen blev såld med en annan hona (så han inte blev själv) honan på bilden blev aldrig såld så hon är kvar! Men ångrade väldigt mycket att jag sålde hanen! så jag skulle få köpa tillbaka han efter hösten!