Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 501 ggr
LiindaLarsson
0

Iller-träff i Norrbotten??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heeej!

Det är mycket träffar nedanför  stockholm och i stockholm kunde inte vi norrbottningar skaffa en träff i umeå/skelefteå´eller nå för det är ju kul om illrerna kan träffas och så min iller har aldrig träffat nån iller och hon skulle nog bli jätte glad över att träffa andra!!

Om Nån vill skapa en träff så hör av er till Aelskinn´

Mvh Linda

ViktorMarina
0

Vi är ju ett gäng som träffats i umeå redan, vi är medlemmar i en liten illerförening där.. Aelsklinn är också med där :)

Stinko
0

Äntligen är det folk från norrbotten som skriver här inne och vill träffas. Hoppas att något blir av, som även jag kan komma till! :)

dorkey
0

Jag bor i Västernorrland, men det är ändå närmre än neråt i sverige. Så berätta plats och tid så finns jag nog där!

Dock har jag ju ingen iller..

LiindaLarsson
0

putt

Aelsklinn
0

LiindLarsson: Hm, du kanske skulle tänkt på att fråga mig innan du skriver att folk ska höra av sig till mig? Varför kan de inte höra av sig till dig? (Inte för att jag är ovillig att sätta igång någon träff, men känner mig lite förbisedd när du skriver ut mitt namn sådär, som om vi kommit överens om det!)

Sara
0

Vilken förening är det ni tillhör i Umeå?

Sara

Aelsklinn
0

#6 De flesta av oss är medlemmar i Svenska illervänner, men vissa av oss är inte medlemmar i någon särskild förening. Men vi har liksom gjort en liten falang av SIV, men alla som vill får vara med på träffarna. Helena heter tjejen som har tagit detta initiativet, och hon lägger in bilder från våra träffar på SIVs hemsida.

Norrskenets
0

#7 nån länk till SIV hemsidan?=)

emoflickan
0
Norrskenets
0

#9 jaha jag trodde det va nån ny sida hehe, den vet ja om redan=D tack ändå=)

LiindaLarsson
0

#5 Du sa ju att vi skulle fixa en träff och att jag skulle se om det fanns folk som kunde komma eller misstolkade jag dej ? för du skrev på ett sätt som om ajg skiulle fixa mer folk och att folk kunde höra av sig till dej så såg vi hur mycket det vart och vart vi skulle ha den men förlåt d¨:/

Aelsklinn
0

#11 Ja, du misstolkade mig nog lite. Jag menade att du kinde kolla efter illeroflk i närheten av där DU bor så kunde ju DU fixa en liten miniträff hos DIG först och så kan vi kanske allihopa träffas på någon större träff i Umeå/Skellefteå senare. Jag ska parat med lite illerfolk här i stan ikväll och se hur sugna de är på en större träff.

LiindaLarsson
0

#12 okaay gör du det:)

Majvor
0

Skulle nog vara bra/roligt med en träff i umeå/skellefteå, meddela gärna om det blir något sånt senare :)