Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 719 ggr
sarae
0

Ny sele

Igår fick jag hem en ny sele jag har beställt…..super smart modell…lätt att sätta på i och med att man bara knäpper ett spänne, dessutom är den säker…..den var lite stor för rickie visserligen (han e pytteliten nu) men det e lätt fixat ;)

men visst e den lite små häftig?

Telefonkontakt
0

jättesnyggt!

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

skitminken
0

det svarta där, e det i hård plast eller vad e det?

sarae
0

njae inte riktigt hårdplast..svårt att förklara men det e bitsäkert om det e det du tänker på ;)

skitminken
0

ne jag tänkte mer på att det ser ut och vara obekvämt, om den inte formas på kroppen..

sarae
0

#4 ah du menar så…"plastbiten" formar sig efter kroppen..så den är inte som hårdplast liksom..så den verkar inte alls vara obekväm ;)

JossanH
0

den ser ut att hålla ryggdelen uppåt betydligt bättre än på vanliga selar… undrar hur den är! Köp o testa Sara!! :D

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

#6 jag har redan köpt den ;) Hade tänkt den till rickie..men den e lite för stor för smalisen..så jag ska ta å sy in den…men den passar bra på de andra killarna…super enkel att sätta på, och sitter säkert och bra känns det som….för att inte tala om att den e snygg ;)

lillspindeln
0

vart köpte du den?

sarae
0

#8 på en engelsk internet butik

JossanH
0

men ta kort på fotomodellen då så vi får se hur den ser ut "på riktigt!!"

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

ska göra det så fort jag har alla tillbehör: laddad kamera, vaken iller, pigga matte ;)

JossanH
0

#11 låter som att du saknar samma tillbehör som mig för en sådan sak.. eller jag saknar ju sele med förstås :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

Vilken tuff,skulle ja köpt så skulle den ljusa hamnat på Saga och den mörka på Saffi så det matchar lite också hehe=) vilken färg beställde du?*nyfiken*=D

Vill se bilder ja också heheSkrattande

sarae
0

#13 den ljusa ….det fanns bara en kvar i butiken

Norrskenets
0

#14 jaha okej=) du får fixa modell bilder så vi får se hur det ser ut=)

skrollan
0

putt, bidler sarae );)

Norrskenets
0

putt?=)