Ny sele
Igår fick jag hem en ny sele jag har beställt…..super smart modell…lätt att sätta på i och med att man bara knäpper ett spänne, dessutom är den säker…..den var lite stor för rickie visserligen (han e pytteliten nu) men det e lätt fixat ;)
men visst e den lite små häftig?

jättesnyggt!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

det svarta där, e det i hård plast eller vad e det?
njae inte riktigt hårdplast..svårt att förklara men det e bitsäkert om det e det du tänker på ;)

ne jag tänkte mer på att det ser ut och vara obekvämt, om den inte formas på kroppen..
#4 ah du menar så…"plastbiten" formar sig efter kroppen..så den är inte som hårdplast liksom..så den verkar inte alls vara obekväm ;)
den ser ut att hålla ryggdelen uppåt betydligt bättre än på vanliga selar… undrar hur den är! Köp o testa Sara!! :D
Sajtvärd på Iller.ifokus
#6 jag har redan köpt den ;) Hade tänkt den till rickie..men den e lite för stor för smalisen..så jag ska ta å sy in den…men den passar bra på de andra killarna…super enkel att sätta på, och sitter säkert och bra känns det som….för att inte tala om att den e snygg ;)

vart köpte du den?
#8 på en engelsk internet butik
men ta kort på fotomodellen då så vi får se hur den ser ut "på riktigt!!"
Sajtvärd på Iller.ifokus
ska göra det så fort jag har alla tillbehör: laddad kamera, vaken iller, pigga matte ;)
#11 låter som att du saknar samma tillbehör som mig för en sådan sak.. eller jag saknar ju sele med förstås :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

Vilken tuff,skulle ja köpt så skulle den ljusa hamnat på Saga och den mörka på Saffi så det matchar lite också hehe=) vilken färg beställde du?*nyfiken*=D
Vill se bilder ja också hehe
#13 den ljusa ….det fanns bara en kvar i butiken

#14 jaha okej=) du får fixa modell bilder så vi får se hur det ser ut=)
putt, bidler sarae );)

putt?=)