Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 619 ggr
smalltowndude
0

Fotoalbum

Mitt fotoalbum fungerar inte. Det finns bilder där nu, men när jag ska ta bort dem, så kommer det fram någon sida med "ERROR" eller något sånt.

Kan någon som har behörighet, vara snäll att ta bort alla bilder i mitt fotoalbum? (ska lägga upp nya)

sarae
0

tyvärr kan inte vi Medarbetare administrera era personliga sidor. Funkar det fortfarande inte?

smalltowndude
0

Nope. Man kan ju titta i det, men när jag tar bort en bild så kommer den tillbaka sen när man tittar i det igen.

Norrskenets
0

Går du in på inställningar då?=)

smalltowndude
0

Ja.

sarae
0

kan du klistra in felmeddelandet du får här?

smalltowndude
0

Server Error in '/' Application.

=========================================

Guid should contain 32 digits with 4 dashes (xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx).

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.FormatException: Guid should contain 32 digits with 4 dashes (xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx).

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:

[FormatException: Guid should contain 32 digits with 4 dashes (xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx).] System.Guid..ctor(String g) +2957 Images_aspx.RemoveImage_Click(Object sender, CommandEventArgs e) +238 System.Web.UI.WebControls.LinkButton.OnCommand(CommandEventArgs e) +114 System.Web.UI.Page.RaisePostBackEvent(IPostBackEventHandler sourceControl, String eventArgument) +32 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +3215

Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.832; ASP.NET Version:2.0.50727.832

Telefonkontakt
0

samma sak för mig

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

sarae
0

har hart mig för inne på värdsajten, och de verkar vara fler som har samma problem. men de jobbar på att lösa buggen!

Faxlin
0

#8: Kommer du åt att skriva inne på värdsajten?
Jag kan inte lägga in en enda tråd där. Och det mesta jag försöker göra är kaos. :-(

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0
smalltowndude
0

okej, jag får väl vänta då. Tack för hjälpen!