Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 735 ggr
Malena
0

Älskade lille Baggen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För ett tag sedan var jag tvungen att ta bort Baghera och jag har inte haft orken att berätta. Har mått mycket dåligt över detta men känner att jag vill hedra hans minne här.

Vi hade många fina stunder tillsammans men även många svåra och jobbiga. SOV GOTT GUBBEN kommer alltid att sakna och älska dig /// Malena, Benjamin och Bettan

Nettan
0

Nej men Malena.. Jag lider så med dig, jag vet alldeles för väl och för färskt hur det känns.

Faxlin
0

Ohh, beklagar sorgen Malena. Samtidigt tycker jag det känns bra att du kan känna att du kan prata om det här inne. Vi finns här om du behöver oss.
Massor av kramar från Åsa och alla tassarna

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag vet att det har varit jobbigt för dig malena och det är aldrig lätt när en iller får somna in.

Jag vet hur du har haft det med baggen. Både dem glada minnena men även dem tunga.

Sen har vi haft honom så det känns ju extra jobbigt för min del oxå.Gråter Trodde inte man kunde bli så fäst vid en iller när man bara hade honom en månad.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

klarsferrets
0

Vi alla känner med dig här nere i Vskafors.

Det är ett stort o svårt beslut att låta en iller somna in .

Malena
0

Tack så mycket för alla värmande ord!! Jag saknar honom jätte mycket, men hoppas att han har det bra nu i illerhimlen

elinn
0

Tänker på dig Marlena. Träffade Baghera några gånger och han var verkligen en fin kille. Både hoppas och tror att han har det bra nu.

AmmiG
0

Förstår att du sörjer Baghera jättemycket. Det är aldrig lätt att ta farväl! Han har det säkert bra i illerhimlen, och leker med andra illrar som vandrat dit.

Kram Ammi

sofie
0

Vi tänker på dig här hemma. Även fast det känns jobbigt så har han säkert det bra i illerhimmlen.

Malena
0

Tack så mycket Ni är så underbara allihop!!

Denna kommentar har tagits bort.
Madde
0

Vi är alltid trevliga & snälla här inne. Skrattande

Faxlin
0

Visst är vi! Det är ju det som är så bra. Att alla kan känna att de törs skriva för att ingen är dum mot en. Även om det är fullt tillåtet att retas med sina vänner. Fast inte i denna kategori av inlägg. Då ska det vara snällt!

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Jag beklagar sorgen! Usch vet hur hemskt det är, men jag är helt övertygad om att han har det bra uppe i illerhimeln och att han håller en vakande tass över dig :) Tror faktiskt oxå att han och Gustav just nu håller på och leker för fullt glada och välmående :) Men jag vet hur hemskt det är tänker massor på dej!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Malena
0

#13 det tror jag säkert, han och Gustav har nog hittat varandra och busar för fullt ;0) en riktigt buspojke va han min lille Baghera. det jobbigaste va nog och verkligen se att Benjamin sörjde honom han åt inte på ett par dagar och det dröjde innan han började busa igen, men nu är han som vanligt igen men vi saknar honom jätte mycket alla 3.

Shelby
0

Rest in peace baghera!

Borgarn
0

Beklagar sorgen Malena Gråter.
Men han har det nog bra där han är nu och ser nog ner på dig, Benjamin och Bettan ! Rip .

Malena
0

Idag skulle lille Baghera fyllt 1 år!! Vi saknar dig så mycket Baggen är så tomt utan dig!!

Madde
0

Oj skulle han ha fyllt 1 år. Förstår att du saknar honom.

[Luna]
0

Beklagar sorgen.
Fin han va.
KRAM