Tvätta ansiktet
Var och tittad epå Sigge och Gördis precis. Då såg jag att Gördis tvättade sig i aniktet likt en katt. Det är något som vi aldrig sett Sgge göra. Eftersom att vi inte träffat så många andra illrar så har vi inte sett det heller.
Gör alla illrar så och är det bara Sigge som är puckad och inte fattar att han måste tvätta sig? Eller är det Gördis som är puckad? Eller är det varierande?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Melwin brukar tvätta sig i ansiktet, så skulle nog inte tro att Gördis är så värst puckad :D
golf.ifokus.se

Är det Sigge som är pukot då? ^^
många illrar gör faktiskt så..så det e inget konstigt ;)

#3 hur vanligt är det att det inte gör det?
Kan tillägga att Sigge nästan alltid doppar ansiktet i vattnet när han har druckit klart, hans sätt att tvätta sig kanske :P
#4 jadu..jag tror sigge för eller senare kommer att göra det ;) det är inte som katternas tvätt beteende, utan något de gör nån gång ibland…. Ludde har aldrig gjort det hittils..han har inte tid :P Även han dyker i vattenskålen för jämnan ;)

#5 de är för söta hur de än gör :)

Mina töser brukar också göra det och ligger nån av dem i knät och man lixom börjar putsa med fingrarna så kan dom sätta igång och hjälpa till och tvätta ansiktet hehe=)

Min otroligt rena madam gör det jämt. Med utspretade tassar så tvättar hon sig.
Förvånar mig inte alls att Sigge tvättar sig i ansiktet genom att doppa huvudet i vattnet =) det funkar säkert kanon =)

Det är ju det gulligaste som finns när de tvättar annsiktet!
blev namnet gördis nu eller? ;O)
min gosis bilbo tvättar ansiktet noga varje dag :) helst när han ligger i mitt knä o gosar, brukar inte se dom andra göra det :) han är bara helt sötast i världen när han gör det =)

Jo här hemma tvättas ansiktet noggrant av mina hanar. Honorna sysslade dock inte med sånt trams…
Brukar nästan bli lite orolig när de putsar sig eftersom de nästan stoppar klorna i ögonen! hehehe…