Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 587 ggr
Pandae
0

Skitungar!

Grrr vad sur och ledsen jag blir.
städar hela köket och grejjar i lägenheten o har mig, och vad ser jag?
Illrarna har under natten använt transportburen i tyg och kissat och bajsat ner den helt, och tror inte att den går att tvättaGråter

Norrskenets
0

åhh va kul=(, va är det för transport bur då?

Faxlin
0

Nej stackare, inte skojigt när de förstör saker så där.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Vem skulle inte sabba buren om man visste att manskulle bli instängd där? Attentat… :-o

Pandae
0

Det är en sån i tyg med axelrem så man kan bära den lätt…
men  jag använder den mest som sovhus till illrarna o katterna då jag tycker platstransportburarna är stabilare

#2 ja jag fattar inte..hur mysigt är de att dag 1 leka där, dag 2 sova där, dag 3 vi använder den som toa. JAAA haha:S

NoraDede
0

#4 jag har oxå en tyg variant från rusta men den går att tvätta som tur e=)

Pandae
0

jsg försökte tvätta den…de kom som tur bara på en sån bottenplatta ..så tänkte göra en ny så kan man kanske göra om till något mjukt och kuddliknande så sover dom förhoppningsvis bara i den=P

Norrskenets
0

Jaha okej hehe, skönt att den inte va helt dy blöt av kiss hehe då klarade den sig någorlunda iaf=)

Pandae
0

ja..de va faktiskt en väldig tur..trodde först att hela va förstör=)

Norrskenets
0

hehe tur i oturen;)

Pandae
0

ja verkligen:D

Mstar
0

Banditen tuggade sönder dragkedjan i mina nya vinterskor häromnatten..  blev till att köra in till stan med feber för att skaffa nya..  Och jag hittade nya leksaker till honom :/ Hm, undra om det är mig de är fel på, han biter sönder mina skor, och han får nya grejer..  :P Jaja, det gör inget.

Pandae
0

#11 haha =D mjo hittar man saker till dom kan man bara inte motstå:)

skrollan
0

här hemma är scania skor myyyycket populärt. killen får hämta ut nya skor hela tiden:)

Robinsnel
0

ja här är de inte så pryda heller.. Igår hade sid gömt undan en kycklingbit längst in i transportburen, på en bajshög… smaskigt.. En annan gång ertappade jag honom med att äta kyckling som han först placerat snyggt i bajslådan… träpelletsen kanske bidrar med nån fin arom?

bnoffan
0

#14 PLANKSTEK!

Pandae
0

#14  Haha…ja de kan de ju va
De enda matmässiga e väl att rubin bajsade i vattenskålen en gång, lite småsnuskigt:/

Jag skulle vilja veta hur dom tänker när de gör sina knasigheter…eller kan de va så att de inte tänker alls:P?

Cakado
0

Gud vad jag längtar efter en iller^^

JossanH
0

hahaha, ja vad dom kan bära sig åt dom små…

#16 "åååh, en spoltoalett"

Sajtvärd på Iller.ifokus

Pandae
0

#18 hahahaha xP