Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 603 ggr
NoraDede
0

Hej då

hej på er alla.

jag kommer nu att lämna iller iFokus av anledningar att jag fått en massa otrevliga och kränkade mail där det står allt från att jag är en slampa,hora. en dålig iller ägare och inte kan något och att jag misshandlar mina illrar med mera.

orkar inte med detta längre och nu vill jag inte ha nå disskution om detta i denna trdå jag vill bara säga det att ni som fortfarande vill prata med mig kan pm:a mig så får ni mail adress.

jag raderar mitt konto 16:00.

ha det bra och sköt om era pälsar=)

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har aldrig kränkt dej eller nått annat kommer inte göra det heller :( jag har Fått så mycket tips av dej och behöver dej här :)lämna oss inte:(Gråter vem har sagt att du misshandlar dina illlrar? alla dreserar sina djur på olicka sätt inte akn man säga att folk misshandlar för det!! Hojja vad ajg blir less på folk som snakcar skiit och skriver ELAKA saker till polck ni inte känner!!!!

Theres
0

Okej, hej då, hörs på bilddagboken istället =)

golf.ifokus.se

NoraDede
0

#1 pm:a din vanliga adress bruden så kan vi fortsätta prata där eller om du har en msn=) så klart inte du har kränkt mig. dom som har gjort det vet ju sj om det.

#2 japp det gör vi bevakar ju dig hehe=)

AlbaStiffler
0

Förstår att du blir modfälld av de pm som går över gränsen… välkommen åter när du hämtat andan… C yaa! :)

NoraDede
0

#4 tack tack ja vi har ju redan pratat via pm=)

smurfb
0

Skulle aldrig orka engagera mig i att skriva ett PM. Men vad är det med de här "hejdå"-trådarna. Är det något sätt att få uppmärksamhet?

bnoffan
0

Hej då! Vi kommer att sakna dig!

Theres
0

#6 Ibland behöver man en paus… jag har tagit paus från detta forumet 2 ggr men någon /några månader per gång… men har aldrig raderat kontot för det, har bara låtit bli att gå in här.

golf.ifokus.se

NoraDede
0

#6 man vill säga hej då till folket här, jag gör hellre det än att bara försvinna, för om folk då skriver till mig och jag inte svarar blir dom ju fundersam ibalnd.

#7 tack tack

#8 ja en pause skulle man behöva från detta forum varannan dag ibalnd det beror på. men jag kommer radera mitt konto då det är fel uppgifter oxå med användarnamn med mera.

Sara
0

Tråkigt!

Hoppas du har anmält avsändarna till PMen till moderatorn så de får sig en känga!

Sara

sarae
0

Har du fått otrevliga/hotfulla pm så får du gärna kontakta mig, CeciliaLucifer eller Åsa…Att hota folk via pm är allvarligt, och ingenting vi tolererar på iFokus. Så kontakta någon av oss så att vi kan vidta åtgärder mot dem som pmat dig.

Mvh Sarae

Norrskenets
0

Vilka är det som harsagt allt det till dig? tycker du ska kontakta sarae eller Åsa. När kommer du tillbax och va kommer du ha som användarnamn då?hoppas du kommer tillbax snart

skrollan
0

gissar att jag är en av de personerna eftersom jag inte får svar på mitt pm =/

Sarah
0

Hej då… Ha det så bra

NoraDede
0

#10 och #11 jag har inte anmält dessa personer men jag har skrivigt ett maila till dom sj och förklarat läget och jag tycker dom beter sig helt fel och jag ger dessa en ny chans mot nya användare. och som sagt jag kommer nog komma tillbaka någon gång och om dessa då ger sig på mig igen då anmäler jag det. tyvärr är jag en sånn snäll person att jag ger nya chanser.

#12 jag vet ej när eller om jag kommer tillbaka men troligtvis. och om jag gör de så tar jag kontakt med dom jag vill ha kontakt med, för det tar nog ett tag innan jag går ut i trådar. men jag kontaktar dig =)

#13 nej har inte hunna läst ditt pm mitt internet har krånglat ska skika det nu=)

#14 detsamma

Xannadu
0

Jag tycker du ska annmäla det är inte mer än rätt. Det är inte du som ska behöva lämna utan det är dom som håller på som ska ut från forumet.

JossanH
0

ja, om personerna i fråga har skrivit otrevliga saker via pm till dig kan de göra det till andra också, anmäl till Sajtvärd eller Medarbetare!

Förlåt att jag skriver i din tråd….. Vet hur upprörd du blir av såna saker…

Hej då!

Sajtvärd på Iller.ifokus

Norrskenets
0

#15 okej=)