Kärlek.
Igår kände jag en jättestark KÄRLEK till min lilla sötnos här hemma. Jag tkr alltid hon e helt underbar, men ibland så ställer jag mig bara och tänker "Why?!"
Men som sagt igår var jag lite extra förälskad. Vi hade bestämt oss för att bada efter en längre tids illadoftande päls. In i duschen med Jillis (hon äälskar duschen) som var helt överlycklig och glatt poppade runt. Blöta upp henne, shamponera och skölja. Detta går alltid lugnt och fint (matte hemskt stolt) så det var inga problem.
Sen ut och snabbtorka i handduken innan hon bara måste skutta runt och blöta ner allt hon ser. Det var där någonstans jag blev störtkär. Hon är så himla gullig, halvblöt och glatt poppandes runt i hela lägenheten. Mot matte, från matte, in i handduken, vidare till köket, under soffan, ta med nallen, just det glömde plingisen, sladda i hallen osv. De är allt bra härliga dessa illrar!

Tänk om jag skulle ha samma tur när det gäller badning:(
Avundsjuk….
"Chaos is a friend of mine."

här är det hälften hälften.
Dookie som bara ÄLSKAR att bada o duscha…o Marw som hatar det.

duschade mina mså älsklingar igår, charley han tyckte det var så skönt så han somnade i famnen på mej, medans ådi, som hatar att duscha, fast han har blivit så mkt bättre, han njöt för en gångs skull igår, han låg och vilade på armen när han var under dusch strålen, sen så ska dom ju springa runt som galningar =) sen när dom var torra så ser dom ut som två små ullbollar, vinterpälsen börjar komma nu med=) så helt underbrara
#3 Ja, vilken skillnad det var på dom i ansiktet! Jill är mkt ljusare..fast det kanske mest är vinterpälsen som skiljer? Fin hon är Saffi, blev väldigt vackra systrar=)

Oj vilken fin iller du hade, ovanlig teckning. Vet precis hur du menar att du känner. De är såååå charmiga de små djuren!

#5 Bytte till en bättre bild, ligger nästan likadant=). Ja jag tror också det är för vinterpälsen=). Ja det vart det verkligen och helt skojjigt tokiga hehe=D.
vad fin hon är!
sorry fick redigera mitt inlägg eftersom jag skrev förfort och det blev han =/

#8 han? det är en hon hehe;)