Delade åsikter
Jag har mina åsikter och du har dina. Vilken tur att vi är på ett forum där alla kan få ventliera sig och tycka som dom vill. Här kan man även diskutera och utbyta information och dela med sig av sin kunskap och sina erfarenheter.
Skulle jag vara otrevlig och spydig mot varje människa jag haft delad åsikt med ja då skulle jag nog inte göra annat än vara otrevlig här hela dagarna.. Mot i princip alla!
och det hoppas jag inte att jag är…. :P
Det finns självklart personer här inne som man gillar mer eller mindre men jag försöker alltid se till personens yttrande och åsikter framför användarnamn.
Tänk på det alla här inne! :)
tjipp!
Sajtvärd på Iller.ifokus

Håller med dig. Vad är ett forum annars till för? Och varför är vi alla här? Jättebra att du uppmärksammade det!
o hajk.
men du ääär ju otrevlig mot heeela dagarna! 
#2 det ante mig att nån skulle inflika nåt sånt.. O att denne någon skulle vara du var ju knappast oväntat haha ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

hmm, vad har jag nu missat??
Är det någon tråd som är otrevlig?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Okej, jag har hittat orsaken till tråden. ;-)
Sorry inte lätt när man missar saker. Håller dock med om inlägg #0.
Dock inte så otrevligt i tråden att jag väljer att redigera något. Ni löser detta själva, det vet jag. Om inte annat genom att komma överens om att vara oöverens :-)
Svårt det där att läsa inläggen exakt som den som skriver menar. Men om man läser alla inlägg med värme och glädje kan man slippa många missförstånd.
Audiatur et altera pars
#5 tycker över lag att det är tänkvärd sak att fundera över. Det finns anledningar till denna tråden, men den är egentligen inte skapad för nån speciell person. Det är något alla bör tänka på! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#6: Jag förstod det. Därför jag skrev att jag höll med om ditt inlägg i #0. För jag tycker det är tänkvärt för alla.
Audiatur et altera pars
You gotta love iller.ifokus 

Tänk va trevligt vi skulle ha det om alla inte tog allt så personligt 

Håller helt med i #0. vissa trådar spårar ur men det är fåtalet gånger jag tänker på att lägga den jag irriterar mig på:s namn på minnet. I nästa tråd kan jag tycka att samma person är supervettig och trevlig. Så, jag kan "hata" en person i en tråd, för att respektera och asgilla den i nästa.
Vi är alla människor på detta forum, och vi har alla något gemensamt, man får inte glömma det! Gooooooooo Illrar!!!

Håller med dig Jossan. Det är mycket tråkigt att folk inte kan skilja på åsikter och person. Att folk letar efter anledningar till att vara otrevliga mot vissa personer. Sorgligt. Forumet är en chans att lära sig något på, men om man inte kan ta information från någon man har bestämt sig för att inte gilla, då kommer man aldrig lära sig någonting. Inte här och inte i livet.