Ursäkter
Hehe, har ni tänkt på hur många ursäkter vi illerägare har för våra illrars bett?
- Bara valp
- Du måste ha nått på fingrarna
- Ääh de där e ju bara en skråma, ett riktigt bett då knakar det i benet ;)
- H*n vet inte bättre
- Bara rädd/osäker
- Gillar inte barn/tjejer/killar/lukt av diverse saker
- Testar dig bara
Finns faktikst en del tillfällen där illrar kan bitas/naffsas. Men ändå när folk frågar så säger man att nähä, Miina illrar bits aldrig, och bits de så är det inte av elakhet ;) Illrar bits nog faktiskt mer än andra hudjur, även fast jag brukar säga att även kaniner och hamstrar kan bitas ;) Men visst finns det illrar som aldrig någonsin bitit nån, men ofta säger folk så, och menar att den aldrig bitit så det blöder, men de flesta illrar måste iaf ha naffsat nån gång :P
Känner nån igen sig?

Inte ett dugg då Sigge inte biter. Men Gördis får vi se om hon lär oss att använda ursäkter :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Haha, ja jag!
Fast mina ursäkter är: H*n leker bara…
Sara
haha ja den använder man en hel del :P
När det gäller Funny så: Hon har en sockfetish och ja, du får gärna lägga upp fötterna på bordet. 
Sara
yup.. träffad!
"Sigge biter aldrig främlingar som vill klappa. Det har hänt en gång att han naffsat lite, men då var det någon som inte frågade först inne på Pressbyrån i kassakön."
kopierat från din press ;) haha, alla gör det :P

Alla gör vad? Snor illern i kassakön?
Nä har ursäkter för när illern biter/naffsar ;)

#8 jag hade ju inte koll då. Jag håller alltid koll när folk ska hälsa för att undvika bett, som taa dra tillbaka när man ser att han skulle kunna tänka sig att bita till. Jag har aldrig använt någon ursäkt till att han bitit främmlingar. Men sambon har kanske.
nej men det jag menar, man säger att ens iller aldrig bits, men det är för att min hindrar dem från att bitas. För man själv känner ju sitt eget djur bäst :) Och oss ägare biter de ju sällan.

Mina illrar bits aldrig…. *visslar oskyldigt*

Men det är väl klart att hon försöker bita er i fötterna när ni drar upp dem. Hon tror ju att ni vill busa!