Illrar i ide
Mina killar sover så mkt att dem inte ens märks här hemma. Förutom pälsen dem lämnar efter sig. Så tyst och tomt…

Mmmm, mina som går ner i källaren då de vill sova är helt försvunna… man inte ens ser dem :(

Bara mina som busar järnet än och inte direkt tycker att det är läge att gå i ide nu.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Här är det allt annat än sömn som gäller kan jag lova. Här är det illrar högt och lågt och litegrann däremellan. Ide är det nog ingen här som vet vad det är. Och det är nog tur det för det hade blivit väldigt tråkigt här hemma då tror jag.

#3: Skönt att höra att det inte bara är de tolv vildbattingarna här hemma som det är fart i.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hemma hos mig är det full rulle, honney kan inte vara still i mer än 1h åt gången.

Molly och Daisy gör knappt annat än o sova! De är uppe någon timma om dagen. Iofs borde jag väl vara glad för de verkar även ha dragit ner på bajsandet…
haha, ide? du skojar, inte här hemma inte ! :P
Här har vi valp.. behöver jag säga mer? 
Här sover killarna minst 20 timmar per dygn, de kommer upp och busar och äter och så i typ 20 minuter sen går de och lägger sig igen. Och sen kommer de upp efter ett tag och är vakna i typ 20 minuter igen. hehe. :) full fart när de är vakna men annars märks de knappt av på vintern :)
www.iller.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=b1c2770a-5776-43e7-a04b-6be50b8c499f&Filename=oktober%20202.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel." />