Iller iFokus

Iller

Etiketterutställningarträffar
Läst 672 ggr
Faxlin
0

Julträff??

Undrar om det finns intresse för en julträff hos mig med lite små roliga grejer som julkappsbyten, frågesporter och lite annat småmys.

Ja och självklart fika och illermys. ;-)

Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Aelsklinn
0

Åh! Det hade varit superkul! men vi bor ju såklart lite för långt bort… Men då kanske vi i Umeå får sno din idé och ha en liten julträff här uppe? Jag ska diskutera med de andra.

elinn
0

Jag kommer om jag kan =) Beror på vilket datum det blir…

Faxlin
0

#2: Vi får väl försöka ta ett datum som passar så många som möjligt. Lättare att prata datum om vi vet vilka som vill komma :-)

Audiatur et altera pars

ViktorMarina
0

#1: Ja Linn, det låter bra;P

Matiilda
0

Får lille Tim och jag kanske komma? Han skulle nog må bra av lite illersällskap

Faxlin
0

#5: Menar du till den hos mig eller den andra som de börjat skriva om? Om det är till min är du självklart välkommen, det är alla. :-)

Audiatur et altera pars

Theres
0

#6 kulle vara kul om ALLA här inne kom, skulle vi få plats? ;)

golf.ifokus.se

Matiilda
0

#6 den hos dig, det  skulle vara så kul att träffa andra med små busar..

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag bor ju i norrbotten,,  jag har svin svårt att komma på massa träffar och sånt,, gör mig så ledsen att min Stacy aldrig kommer få träffa andra illrer :(

ViktorMarina
0

#9: vi bor ju i skellefteå, så om ni har vägarna förbi så är ni välkomna hit iaf! vars bor ni?

Smeagol
0

lät ju super skoj :) bara det blir ett bra datum!! hihi. men när du skriver julträff åsa, har du tänkt att boka in den innan jul eller efter??

Faxlin
0

#7: 1000 pers hemma hos mig? Hmm, nepp då får vi nog inte plats. hihi

#8: Skoj då vet jag att en till är intresserad. ;-)

#11: Vi får fixa ett bra datum :-)
Jag hade nog tänkt mig en träff före jul. Säkerligen till min gubbes stora sorg :-)

Audiatur et altera pars

Aelsklinn
0

#4 Ja! Jag ska ta och sparka på rstan av gänget så vi kan börja planera något. inte nödvändigtvis en jul-träff, men åtmintone en träff av något slag! (Förlåt att jag tar upp din tråd med detta Åsa! Detta var sista inlägget Flört)

Faxlin
0

#13: det är lungt. Kan kanske bli lite förvirrande för folk bara. ;-)

Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Jag kommer gärna med mina töser ska höra med therese.bergqiust här inne om vi skulle kunna komma ner till dig isåfall Åsa=) Låter verkligen jätte mysigt med en julträff=), jobbigt bara att det är oftast många som inte har tid osv då..men hoppas att vi kan komma iaf=)

När vet du ev datum exempel?Skrattande

ViktorMarina
0

#13, Absolut, gör det! :D

Fruttisen
0

Jag och mina två fisgurkor kommer gärna på julträff!

Faxlin
0

#15: Datum tar vi och disskuterar fram här om ett par dar eller så. Bara så vi kan välja ett som passar de flesta :-)

Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

#18 okej, hoppas det blir ett bra datum;) Skulle va så kul att få träffa alla igen=)

Matiilda
0

åhh vad roligt att få träffa er alla:)

Norrskenets
0

Längtar tills man får veta datum så man vet och kan boka den dan=) Låter så mysigt att det bara sprudlar i kroppen hehe, kommer bli så mysigt=)

HannaM
0

Vet du vaaad Åsa, jag tror jag kommer. Med pälsar och hela baletten… Kanske även vovve så du får gosa lite sånt… gosa vappis=)

[HannahoHenrik]
0

Skulle gärna komma, vill träffa olika uppfödare o det är säkert några där

Norrskenets
0

#22 va har du för vappis då?=)*nyfiken*

NoraDede
0

kanske kommer ner jag oxå kan ju kolla om jag kanske kan åka med theres om hon ska ner eller en annan person

HannaM
0

#24 Sezierra bor hos mig nu och här har vi en liten irländsk stterkille på 12 veckor

Norrskenets
0

#26 jaha okej=D