Nu J****R !!!!!!!
Idag när man kommer hem ifrån jobbet, ser man att de är alldeles mörkt i vardagsrummet!! Jag går så klart och drar upp persiennerna. Och vad får jag se!!?? En iller bajs på fönsterbrädet 
Vad i hela friden är de för fel i huvudet på mina illrar?? Fast jag antar att de är smigge som är den skylldige!? Vi har haft två trä grejer där i ca 6 månader och de tyckte jag var bra eftersom de ej bajsade där!! Men sedan hade illrarna ner dem på golvet för många gånger så de gick sönder, nu har de varit borta i ca 2-3 mån och inte en illerbajs eller kiss som varit där förens idag!!!
Suck jag blir så trött
Hela denna lgnht är som en enda stor bajamaja!!!!
Är det nån dom känner någon som kan tala med djur!?? Så kan ni va vänliga att be dom att säga åt mina illrar att bajsa på lådan och INGEN annan stans!!!!!!!! grrrrrr
haha, förlåt :)
Skrollan hade också bajsat på våran fönsterbräda. Hon kände sig väl nödig och tyckte såna fall att det var bättre att klättra upp den långa vägen till bordet och sedan hoppa över till fönsterbrädan för att sätta sig där, ISTÄLLET för att bara knalla och sätta sig på lådan!
haha vilket roligt inlägg *skrattar högt
Förlåt men det hela låter så roligt : D
Djurpratare är inte så illa!!!

Inte kunde man hålla sig för skratt
Fönsterbrädan, ja där tar du priset fast iof så kommer inte mina illrar upp till något fönster!
Hela lgh som bajjemajja- japp då é vi två om detta

Fönsterbrädan är väl en klassiker. Man känner att det luktar illerbajs och man går igenom hela lägenheten som någon annan jäkla spårhund men hittar inte var det kommer ifrån. Tills man sätter händerna mot fönsterbrädan och det säger splatt!!