Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 230 ggr
Therese-jhfd
0

Sorg.

Jag vet att ni är några som säkert undrar hur det gått med Cayenne och hennes väntade kull.

Jag vill bara berätta att den 9/5 alltså tre dagar efter beräknad nedkomst, födde Cayenne fram 5 fullgångna, men döda valpar.

Det har känts väldigt tungt de senaste dagarna, och många funderingar har passerat över vad det var som gick fel. Cayenne mår bra, och det är det enda som betyder något för mig just nu.

Jag ville bara berätta.

//Therese

elinn
0

Usch vad hemskt! Tänker på er.

Som många har sagt förrut så verkar 2006 vara ett mörkt år för dräktiga illerhonor. Varför, kan man fundera. Jag har ingen aning men jag hoppas att det kommer ljusna snart.

Huvudsaken är att Cayenne mår bra och klarar sig.

Vi sänder er en tanke! Elin, Elvis, Chiquita o Triss.

[Luna]
0

Hej beklagar sorgen.
Min tös miste 8 fina valpar i söndags.

massa kramar till er.

AmmiG
0

Jag lider med dig, Therese. Det är så hemskt när valparna inte klarar sig. Vill du får du PM:a till mig.

Kramar till dig och Cayenne!  Ammi, Sweetie och övriga pälsar

TottsiGirl
0

usch vad hemskt lider med dig! :( Men vad skönt att Cayenne mår bra!! Mångra kramar från mig och ted!

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Malena
0

Beklagar sorgen!! ursch vad tråkigt!! jag har skrivit det förut och skriver det igen år 06 va verkligen inget bra valpår =0( Skönt att Cayenne mår bra iaf. många kramar fran mig, Benjamin och Bettan

nisse
0

det verka vara ett dystet år för valpar..hoppas alla andra honor och valpar klara sej nu. hoppas verkligen det.

-eM-
0

Stackare! Många kramar från oss..

ferretgirl
0

Vet precis hur du känner det, det är svårt att minsta sina valpar. Har minst några under mina 4 år som uppfödare. Och det känns ännu mer om valparna har hunnit bli 5-8 veckor när det sker, för då är dom verkligen riktiga små illrar. Miste en som var 8 veckor förra året, han var så hagalen att han åt från mammas skål. Och där var det Hills i, och alla vet nog hur stora dom bitarna är, och ännu större blir dom när dom blir blöta. Aragorn hade nog tagit en hel munfull, sen hade dessa fastnat i halsen och kvävt honom. Så jag känner verkligen för dig elin_n.

tessa
0

Nej, så fruktansvärt!! =( Tänker på dig och lillan, så otroligt ledsamt att detta hände! har tänkt mycket på er och höll verkligen tummarna för att allt skulle gå bra.. Julius som såg fram emot att bli "morbror" skänker många tröstekramar.. Tänker på er i denna svåra stund, massor av kramar! Förstår att det känns tungt nu, men skönt att Cayenne mår bra i alla fall - ni får försöka att trösta varandra.

*kramar*

Nettan
0

Gud så hemskt det är. Vad är det som händer med alla stackars valpar och honor? Det är verkligen inte något bra år.

kramar från oss

Madde
0

Beklagar verkligen sorgen. Vi tänker på er och hoppas att ni båda mår bra. Du och Cayenne. Många kramar från mig och mullrarna. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Nea
0

Tänker på dig Therese. Skönt att Cayenne klarade sig och mår bra.

Kram

Veronica
0

Stackars er! Inget kul med alla dessa valpar som dör……jag känner mig utvald att just Minis valpar lever och mår bra.

Krama tjejen från oss.

Amor vincit omnia

Faxlin
0

Jag har ju vetat det ett tag nu, men lider med er lika mycket för det. Har tänkt på dig massor efter vårat telefonsamtal.
Massor av kramar till dig.

Beklagar även sorgen för dig Luna, inte alls roligt när det går fel.
Kram på er alla.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Therese-jhfd
0

Tack alla för era värmande ord. Det känns bra att man kan få skriva av sig lite här inne och alltid finns det någon som tar sig tid att skriva något snällt.

Jag beglagar sorgen Luna, det är trist när sådant här händer.

plottis
0

Jag lider och tycker det var tråkigt att läsa att valparna inte klarade sigGråter Det är inget bra år 06 att få valpar för nu är det så många som inte klarat sig. Jag tycker det är väldigt tråkigt att det blir så här.

Kram Lotta

Bonzo
0

Gråter