Insekter
Det här kommer antagligen låta knäppt men hur är det med illrar och insekter??
Daisy gick nämligen på jakt under svärföräldrarnas soffa och knaprade i sig fluga efter fluga… Mums fillifabba! 
det e ingen fara…i det vilda kan illrar knapra i sig båden en eller två insekter när lusten faller på….massa proteiner;)

Haha ja det är väl det enda natruliga hon käkar isf ;) Varför kan inte mina gilla mer vettiga saker som kyckling??? Morr!

hohoho, du får börja ge BARF i form av flugor;D

#haha eller hur! Skaffa en stor håv och fånga allehanda insekter som jag kommer åt! Att jag inte kommit på det tidigare! 

hahaha.. ja det låter verkligen som en superidé! men det kan ju bli lite svårt nu när vintern kommer, men det kanske finns frysta på djuraffären?;D
Haha, Frenja käkade också upp en jättestor död mal en gång. Smask, smask sa det bra… Men en sekund senare så kaskadkräktes hon upp den igen. Mysigt att torka upp död, tuggad och slajmig mal från golvet!
haha eeeuuuuwww

Här har dom knaprat flugor för ett tag sedan i inglasade delen på balkongen…var sånna där stackars flugor som överlevt till nu men låg och surrade sina sista snurr på golvet…illrarna nosade glatt, å petade runt dom innan dom glatt knaprade i sig de knastrande flugorna…haha. Ingen puss på ett tag efter det =P
Lus & Hugo äter mördarsniglar, stora och slemmiga..
Syrsor har Lus prövat en gång..
#2 Om du vill få illrarna att äta kött, kan du prova med att ge dom av ryggraden eller halsbiten från en kyckling. Ta bort torrfodret en stund innan du ger dom köttet, så dom inte har en massa torrfoder i magen, när dom får kycklingen.

#10 Sist dränkte jag det i vetegroddsolja så de knappt kunde känna smaken. Men hade du sett deras min hade du insett att det är två damer som inte kommer lära sig äta kött.! De verkligen hatade mig som lurat i dem äckelpäckel…. suck.

#4 du kan ju alltid köpa maggot på mackarna och låta den stå i rumstemperatur så får du en hel drös med flugor;P hahaha!

#12 Haha fan va nice! ;)
det finns även en hel mängde med spännande frysta insekter att köpa i djuraffärer…en syrsa kanske?

hehe ja precis, så spar du tid på det, slipper fånga dom själv hehe
lite larver kanske;) fasobas eller va det heter också ska det finnas en till sort. Sen har du alltid maskar fast lite svårare att få tag på under vintern hehe
milton smaskade en mask en kväll, men den kom upp lika fort som den slank ner…