Korkad iller
Igår när min sambo och Göran höll på att leka så tänkte Göran göra ett försök att ta sig upp i soffan där min sambo satt…
Han räknade ut värsta planen att han skulle hoppa upp på den där konstiga saken som stod brevid soffan och sedan vidare upp i soffan… (inte så bra på att hoppa så han kommer inte upp i soffan annars)
Men han tittade inte närmare på den konstiga saken var för något och jag höll på att skratta ihjäl mig när han skutta rakt ner i skurhinken! Gud va rädd han blev, sprang runt här som en galning, fick knappt tag i han för att skölja av han…:P
"Chaos is a friend of mine."

illrar i ett nötskal!
hemma har jag samma problem fast där hoppar myran frivilligt i skurhinken och jag kan inte få henne att sluta så varje gång jag ska skura måste jag ha skurhinken på toan så att hon inte kan bada i den. haha

hmm, sååå typiskt illrar. Här är det en ständig kamp om skurhinken. Jag anser att bara moppen ska ner i den och illrarna anser att de ska ha den.
Att jag försöker förklara för dem att rengöringsmedel inte är bra för små illrar det skiter de högaktningsfullt i.
Har ni testat att moppa golv med två illrar hängandes i moppen och fem som vill ner i skurhinken. SAMTIDIGT!
Det är inte lätt kan jag skvallra om för er som inte testat. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#haha och jag tycker att det är tillräckligt jobbigt att mota bort Daisy ;)

#3: Vill du låna ett gäng av mig. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
haha, jag håller med. det är jobbigt med bara två stycken här hemma ju ;)
Hahaha här är skurhinken också intressant men de har inte hoppat ner i den än som tur är.