Drömmer & snarkar din iller?
Groggie kan snarka så högt att jag vaknar på natten, visst för att jag kanske inte sover tungt. Men han snarkar högt ;)
Han drömmer dessutom mycket, Erik brukar påpekade när Groggie ligger och sover på hans bröst att han kan känna hur han springer i drömmen. Det så så gott som varenda kväll när Erik kommer hem från jobbet och lägger honom på börstet. Det är gulligt, men att han kan drömma så mycket! :)
Sedan så pratar han i sömnen, eller gnyr. Det är ofta. Och nojig som jag är tror jag att han kanske kan drömma en mardröm, och då springer jag dit och puttar på honom lite och hoppas på att han vaknar ur drömmen men fortsätter att sova iaf!
Han sover jätte tungt, men det tycker jag verkar ganska typiskt för illerkiller som jag träffat. Men hans gnyande och typ skrikande gör mig lite nervös.
Han kan helt plötsligt vakna och bara hoppa upp och kuta iväg och sedan stanna blixt stilla som om han inte skulle veta vart han var när han somnade och vara orlig när han vaknar till sådär.
Drömmer era illrar sådär starkt ?

Våra tjejer är precis likadan! Molly smaskar dessutom något enormt när hon sover.. Haha!

Min Clyde gör likandant. När han ligger och sover på bröstet så gnyr han och suckar djup, det e precis sóm om han e ute och springer för han rör på tassarna.
Han vaknar också med ett ryck och ser förvirad ut.

Smeagol snarkar oxså som en galning. låter så himmla gulligt :) Och så verkar även han drömma ganska ofta. låter otäckt när han skriker :( Man undrar ju vad han drömmer om egentligen!?

Dom drömer nog om en stor äng med massa små sorkar och fåglar att jaga…;)

Jag brukar vakna till på nätterna och hör nån av töserna dnyr till och suckar sen belåtet, man är så svårväckt men om det är mina älsklingar som låter så vaknar man med att man flyger upp i sängen yrvaken och försöker höra och se vem och hur hon mår. Men det är jämnt att dom drömmer hehe, orolig av sig?….. jaáa, mina ögonstenar juh!=)

Jag känner mig hemsk om jag ointe puttar eller väcker honom när han skriker till i sömnen. Men sucken känner jag igen, även den kan jag vakna till av ;)
Skrollan däremot är tyst när han sover !
alla mina drömmer.. Mest sid, han brukar nog va ute på ängarna ja..
#1, josefin varför blir jag inte förvånad? ;) Tjabo är likadant, dessutom ligger han aaaalltid o väser o pratar i sömnen haha.

Min pojk drömmer förmodligen lite mardrömmar då han springer och skriker i sömnen så man får väcka honom om han håller på länge
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#9 Haha jag hoppas tjabo är med idag! ;)
Jo molly börjar alltid med att vifta med morrhåren -> springa lite -> skrika lite -> Springa lite till -> smaska som bara den. Antar att jakten efter en söt och rund kanin är i full gång och alltid slutar i Mollys mun! haha!

Säger somalla andra, mina illrar gör precis samma saker. Det där spring-uppvaknandet kan ju ibland skärmma livet ur en. Speciellt om de ligger i sängen och sover, och sen vaknar med ett ryck va´rpå de kutar iväg utan att tänka först. Ibland kan de ju kuta ner över sängkanten utan att fatta att de ens var i sängen… *suck* Jag tror att det är kliryck de vaknar av, för de brukar oftast klia sig när de sprungit några meter.
Gör de så extremt ofta kan det vara smart attt kolla så de inte har öronskabb!!!