Illertätast?
Sitter och funderar vilken stad eller samhälle som är mest illertätast? Här i hultsfred känns det som om jag är det enda på flera mil som äger en…
Vart bor ni alla illerägaren? 
"Chaos is a friend of mine."
bor i göteborg med mina 5

Bor i Linköping med mina två damer

Bor i Timrå med mina två töser
bor i borås med två pälsklingar

Jag bor i Tumba med lilla Clyde
Uddevalla med mina 2 vildar :) Å uddevalla vill ja då lova är inte den illertätaste orten :(
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
stockholm med tre pälsar
fast just nu tror jag min lägenhet är illertätast i sverige *flin*
Vi bor några mil utanför sthlm med två stycken, men är jätte ofta i vimmerby med våra små också eftersom att killens föräldrar bor där. Kanske man kan ses ? ;)
vi bor i ånge
vi brukar ju va ett litet gäng som träffas då å då :) oskyldigt ibland iaf ;)

Nybro med 3 (ska finnas fler här enligt vet. men har inte hört talas om dem, de kanske åker långväga?)
golf.ifokus.se

Norrköping med en (snor)valp :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Gävle med 4 pillrar…
Vet åtminstonde 7 st till häromkring som har iller så här finns det några att hälsa på om man har lust =)
I Sthlm med 3 busar
Mvh Jenny

skulle va tufft om det gick att ha en bild på sverige och kanske till och med norge och sen alla som skrivit vart dom bor märks ut på kartan med en röd plupp eller nått=)

#16 coming up ;)
golf.ifokus.se

Bor i Göteborg med mina 2 =)
Nyköping med 5 illrar

jag bor i perstorp jag tror att jag är den ända i perstorp som har iller

Sundbyberg med 2 illrar

#18 asså att en person fixar med att märka ut alla vart dom bor så syns det vart det finns mest illerfolk/illrar=) men det kanske är svårt att fixa
Katrineholm med 4 st. Vet 2 hushåll med iller till i stan.
#21 jag har bott i perstorp och när jag bodde där hade jag iller…fast det var 3 år sen xP
nu bor jag i Malmö:)

#23 lättare om alla bara sätter ut sig själv på samma karta :P
golf.ifokus.se

jo kanske..
Här i Umeå finns det 8 illrar som jag känner till, uppdelat på 5 familjer. Men det finns säker fler som inte jag känner till! Jag skulle gissa på att Skåne är illertätast, eller Gotland.

Va roligt att se vart alla bor:D
#9 det var ju ingen dålig ide faktiskt, jätte gärna!
"Chaos is a friend of mine."

jag bor i kungälv med "lilla" Ozzy

Jah bor i norrbotten med min lilla iller valp och vet vart många säljer sina illrar :)

jag bor med min bebis Tim i ludvika. vet inte om det finns någon mer iller här, men det skulla vara kul

#25 perstorp i skåne eller halland för det finns 2st. var i perstorp bodde du??

kanske kan upplysa medans du håller på Thessan_87
finns två i sundsvall vad jag vet av också en i granlo. verkligen bra sätt att se vart alla bor=) kul också!=D

stockholm med tre+ två

Jag och min iller bor i jönköping (habo)
Sen ska det finnas en till i taberg.
Och en till kommer till jönköping på lördag. :D