Illerträff i Göteborg
Vill bara påminna om STIFs kommande träff!
Den 14 maj träffas vi i Slottskogen klockan 14.00 vid Björnhuset. Medtag gärna picknickkorg och något att sitta på. Vi hoppas på en härlig dag i solen med många illrar och deras ägare. Sista anmälningsdag 12 maj.
För mer information och anmälan ring eller maila (lämna namn på er och era illrar samt telefonnummer vi kan nå er på):
Sara Edsler 0709-61 67 82 sara.edsler@comhem.se
Hanna Lämås 0703-04 93 87 whinny_hanna@hotmail.com
OBS! Efter tråkigheter med öronskabb på tidigare träffar ber vi er kontrollera att er iller inte har öronskabb innan ni kommer.
Öronskabb märks genom att illern kliar sig ovanligt ofta samt har en svartaktig sörja I öronen. Eftersom öronskabb är otroligt smittsamt ber vi er respektera detta och inte ta med er iller om ni misstänker öronskabb.
Alla illrar ska dessutom vara vaccinerade mot valpsjuka innan träffen!
Tänk dessutom på att ej ta med brunstiga illrar då det kan bli väldigt stressigt för de andra illrarna.
Varmt välkomna!
Det hade varit jättekul och åka till den träffen. Men känns som att tiden inte räcker till. Hoppas att ni andra får en solig och trevlig dag. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Hoppas ni blir riktigt måånga på träffen och att ni får fint väder. Ser fram emot lite info och massor med bilder efter träffen. Så vi som inte kan vara med får njuta av lite av eran samvoro i alla fall.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Ska se om vi inte kan fixa lite bilder till dig åsa
Å för övrigt har jag beställt sol och en sådär 25 grader till träffen! hihi! Var i slottskogen igår med hanna och alla odjur, Där vi släppte stitch och hans bästa kompis sam lösa…Oj va kul de hade! Tror de små pälsarna fått riktiga vårkänslor äntligen! Synd bara att man inte hade kamera…men inför träffen ska jag vara mer förberedd!

Vaa? Släppte du stitch lös utan att knäppa kort. hmm, ja vad säger man? Vad ska man göra med dessa "hopplösa" valpköpare. *Asg*
Skojigt att du lovar fixa kort från träffen i alla fall. hihi
Pussa på Stitch från gammel mamma.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Puttar upp den här tråden lite ….
Det verkar bli ett gäng iller ägare/intresserade den här gången också! Nu hoppas vi bara på att det fina vädret håller i sig!

Det beror på anette o anders när dom kommer hem från Tyskland annars så kommer vi ev
Jag kommer :D
jag praoar faktist i slottskogen men det e sista dan imårrn
Va kul att du kommer *L*! Du har alltså inte tröttnat på oss ännu 
Ja du klarsferret…det hade ju varit kul om ni kunde komma men ni har väl ett par bollar i luften nu hehe kanske skulle hota med att inte komma på er träff om ni inte kommer på vår
hihihi

vi lovar vi ska bättra oss men som det ser ut nu så kommer dom hem nästa tisdags kväll o det är lite långt att åka från skövde till gbg men snääääla vi lovar att bättra oss . vi var ju i alla fall på julfesten så det så
och du är så välkommen även om stihc har rosa det gör inget jag lovar 
:O ni tror väl inte att jag kommer tröttna på er och illrarna ? :P ni är jätte trevliga även fast jag inte pratar så mycket. oj träffen är juh redan på söndag
vad ska jag ta med mig att äta hmm…
vilken tur att du inte tröttnat änn då
Buffy hoppas i alla fall att du kommer! hon brukar ju somna så gott hos dig!
Ja du anna karin..vad ska man göra? Tills stitch blir lite mer manlig får han nog finna sig i att bära rosa hihihi…fast jag har ju faktiskt skaffat honom en ljusblå sele nu
så det e väl ett steg i rätt riktning! hihi

Han är manlig han lysna ju på mitt medelande jag prata in på er telefon svarare. Det käns väldigt betryggande att han fått ett ljus blå sele men bara nu han får använda det för matte oxå 
du anna…har kommit på varför han lyssnade så spänt på medelandet! du höll ju på att beskriva hans drömbil!!! "Rosa lack, rosa fälgar, rosa säten, man kan kanske till och med måla motorn rosa…" var det inte ungefär så du sa! heheheheh där fick vi dig allt
stitch blev helt till sig när du beskrev en bil i hans favorit färg hihihihi…..

Vad gör vi om det regnar??

ja ja du har väll rätt den här gången oxå hi hi 
om det regnar finns det en plats med tak där vi kan vara precis bredvid björngårds villan! vi tänker ju på allt hehehe

Jättebra! Men vi håller tummarna för solsken. Jag som har jobbat natt behöver nog lite ljus för att hålla mig vaken och få med mig rätt iller hem igen.
Är det någon som vill ha följe med mig från centralen? jag hittar inte inne i slottsskogen… eller om någon ville möta mig i "entrén"…

Shelby: Jag kan möta upp dej vid centralen om du vill. Har ändå vägarna förbi!
Tack! vad har du för nr? jag har ingen trasportbox med mig, så det känner du inte igen mig på.

Men ska vi säga att vi ses vid Drottningtorget vid halv två på söndag. Om du vet vart det är? Mitt mobil nr. är: 0736641693
ok… mitt mob e 0703894328… om vi inte skulle hitta varandra :)

Låter fint det! Kommer du ha nån iller med dej? Så jag har något att titta efter? Jag kommer nog stå med lilla Busan i famnen i alla fall. 
ooo en dag kvar nu! *längtar*
det är björngårdsvillan va?
Är det många som ska dit??
#23 japp, jag har Ronja och kanske min lillasyster med mig… ses i morron =)
det verkar faktiskt bli ett stort gäng som kommer ;) Det ska bli så kul! hoppas bara vädret blir bra! skönt om vi kunde slippa drivisen!
Ja idag blåser det… lite tråkigt för oss som försöker få lite färg utan att frysaihjäl
Men håller tummarna för att det är jätteskönt i gbg imorgon !!!
ja det är betydligt kallare idag! men som sagt ; det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! hihihi….. hoppas att ni som kommer tycker att det ska bli lika kul som jag! 
Jag håller tummarna och hoppas på att ni får strålande solsken i morgon och mindre blåst. =)

Hej!
Jag hade kontakt med en tjej som heter Sara för ungefär en månad sedan som upplyste mig om att komma på träffen i morgon i slottskogen, då jag är intresserad av att eventuellt skaffa iller i framtiden. Dock har jag tappat bort hennes mobilnummer, vem kan jag ha pratat med?
Hej det e jag som e sara! så det var mig du pratade med! Mitt nummer är 0709 616782!

Ja, det ska bli jättekul!! Å jag har lyckats lura med pojkvännen! Moahaha!!! 
#9 Klarsferrets: Det tar ju bara 1½ timme med tåg..;-) Var i Skövde är ni eg. trodde inte att det fanns nån med illrar här i Skövde.

på nedergårdsvägen i skövde
dom har bott här i många år

Hej det e jag som e sara! så det var mig du pratade med!
Aah toppen! *s*
Du en fråga…min kompis får hon komma fastän hon inte är anmäld hon tar så lite plats som möjligt och hon var med på illerträffen i julas
klart att din din kompis får följa med!!! ju fler destå roligare! Anledningen till att vi ville ha anmälan var så att vi visste hur många vi skulle vänta in eller vilka vi skulle ringa om det blev några ändringar 

dom som bor här är ägare till amhs-illertorg , Jag befinner mig brara här just nu för att passa illrar o hus ,

Jag hoppas att ni får en hellt under bar dag i dag i slottsskogen med sol o värme.
Ser fram empt att höra hur ni hadde det på träffen
här har vi sol men mycket blåsigt
ooo vad kul att hon får följa med nu kommer jag bli lika pratig som Sara
En viktig fråga! björnhuset e det björngårds villan?

Ja, det måste det vara! 
Tack för en jätte rolig träff!

Tack så himla mycket för en rolig stund i slottskogen! Jättetrevliga människor och jättetrevliga illrar!!
Gjorde jättemycket att bara få sitta där å titta på dem och fascineras av de små liven! Hade svårt att slita mig, men ibland måste man….Tack!
#37 OK. Har aldrig hört talas om så det är nog inte nära mig…. Ska söka på hitta.se =)