Snyft....Jippi!!!
Men ååhhhh!! Jag var hos Velsan igår för att lämna mina små underbara små. Jag hade sån ångest för jag ville inte lämna bort dem. Jag vet ju att de kommer att få det jättebra där, det handlar bara om en dryg vecka eftersom jag åker till Rhodos på sön. Jag sitter här hemma och bara väntar på att få höra deras små tassar mot golvet och samtidigt kommer man på sig att DE ÄR INTE HÄR…..Jag hade en sån otrolig saknad efter dem (har det fortfarande)!! Jag e så jätteglad som ska åka till Grekland, men jag saknar mina bebisar!!!!!!!!!
Velsan, ge mina älsklingar en bamsepuss från mamma.
Mvh Jenny

Huuga, va jobbit. Men tänk va glad dom kommer att bli när du kommer hem=D då får du pussa extra mycket på dem=)
Man får se det så! Mammas falukorvar!!
Mvh Jenny
jag vet hur det känns!
lämnade Amy 6 veckor i somras hos Sara..uschans vad hemskt det var!!
hörde dom överallt och hela tiden
Men, fördelen var att Amy lärde sig ilelrspråk :)
innan skrek hon så fort hon såg en iller ;)
åååh, en bild på "min" bebis!! O han sover i lilla puffen som Dexter fick offra för att Cato gillade den så mycket :P
Har hört rykten om att Velsan verkar nöjd med att vara illervakt åt dina små! Hoppas ni får en underbar tid i Grekland o att dina bollar äntligen börjar acceptera cato!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Men Jenny.. du lämnade ju bara två illrar här? nån caro eller vad han hette har jag inte sett till.
Tjena!! Nu é jag hemma, och jag kommer snart rusande till dig Vanja!!! =). Det har knappt gått en sekund utan att jag har tänkt på mina bebisar
Mvh Jenny
vill bli uppdaterade om caton och athlazen sen också!! :)
Hoppas du har haft det bra på semestern!!
Sajtvärd på Iller.ifokus
Jag har haft kanonbra bortsätt ifrån att jag blev sjuk -förskylning…
När det gäller Athlaz och Cato är det hathat, men jag jobbar fortfarande på det =)
Mvh Jenny
låter härligt med semestern!! :P
Jamen stackars er… Hoppas att Athlaz vaknar upp snart och upptäcker vilken go kompis han fått :)
Ni får kastrera Cato snart så kanske det hjälper till! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus
borde det inte vara bättre egentligen om Cato fick bli en stor vildsint brunstig hane? Så vågar kanske inte athlaz säga nått? :P
#11 tror du på det själv? bamse- världens starkaste- men snällaste- björn haha
Sajtvärd på Iller.ifokus