Iller iFokus

Iller

Etikettavel
Läst 231 ggr
Guteillern
0

Pyret-Tjelvar

Lite info om syskonen, som inte är medlemmar.

Gairvat, har fått ett tilltalsnamn och kallas numer för Diesel. (Ägare till kullsyskon, kan om ni vill föra in (Diesel), vid Gairvat på uppfödningens stamtavla.)

Ottar, väger 1360gr och är en kelen och pussglad grabb.

Sigvif, har även hon blivit en liten kelgris, som gärna sover med sina ägare.

Botlikin flyttade nyligen till fastlandet och har endast gjort ett (misslyckat) försök att testa sin nya familj.

/Ammi

NoraDede
0

vad kul att höra att det går bra för dom=)

Guteillern
0

#1 Jo, man blir alltid lika glad när det går bra för ungarna. Ibland fungerar det på en gång i den nya familjen, men oftast tar det ett tag innan rangen i hemmet är ordnad.

Lite extra kul med Sigvif och Botlikin, då jag hade gått över till BARF här hemma, och de nya ägarna valde att fortsätta med den kosten :-)

ViktorMarina
0

Kul att få en uppdatering om hur det går för valparna, Ammi! Hoppas det fortsätter gå bra för allihop! :)

Guteillern
0

#3 Det hoppas jag också att det ska gå, både för årets och förra årets kull. Hägvid (albinotjejen) har inte funnit ny ägare ännu. Jag hoppas hon ska finna en trevlig familj, gärna en som vill utfodra med BARF. Vebjörg (Aiia-kopian), kommer jag att behålla. Jag tycker dom är trevliga att handskas med, även om dom har tendenser att testa andra människor *L*

ViktorMarina
0

#4: Åh Hägvid, hon är så så fiiiin! Om man då ändå hade möjligheten.. suck.. Hoppas verkligen att du hittar det perfekta hemmet till henne!

Ja, Aiia är en testare också, hon vet verkligen vad hon vill och hur hon vill ha det :) Tycker det är tokcharmigt, även om våra illerovana gäster kanske inte tycker det, haha.. :D

Guteillern
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Jo, visst är hon fin, fick kommentaren "Nice, lively little jill. Exellent for her age" på Viking Ildern :-) Det gjorde "mamma" glad.

humm…flyttade ni inte till större bostad? *S* jag retas bara med dig, vet ju att ni redan har två underbara pälsar.

Dom små liven vet vilka som tillhör familjen *S*