Sid tog en dusch
#9 ahahhaa, vilken klockren bild
Sajtvärd på Iller.ifokus
Sikken sötnos :-P Är han mkt vatteniller? Här hemma var ju valparna tokiga i vattenbaljan som stod framme och fick bytas X-antal gånger per dag då den skulle badas i *ler*
#11 jupp han är vatteniller.. När han kommer till vattenskål ska det badas…

hehe vilka härliga bilder. Ser ut som Sid har lång päls eller inbillar ja mej? har han angora eller långhårs iller bakåt i stammen?=) Riktigt sött nallebjörn han är iaf=D
#13 jo han är lite långhårig. Vet inte om det kommer bli "långhår" eller hur han kommer "klassas". Angora är han inte iaf då han har underull. Han har en angorahane i generation fem bakom sig vid namn Puff.
http://baltikum.dyndns.org/~fuglemat/index.cgi/vis_ilder?dbnr=2691
Följ den länken och klicka på "show pedigree" så ser du hans stamtavla. Woodo är "farmorsfarfarsmorfar"… haha!

#14 Va spännande=) hehe va kul att du fick en släkting till Woodo, vilken fullträff=D
#15 jo det var kanske en bidragande orsak till att jag köpte Sid… Hade ju tänkt att jag aldrig skulle köpa valp… Nu fick jag lite av min gamle vän tillbaka ;)

#16 jamen precis=) va härligt =´)

Han är ju bara för fin!!! Men är du säker på att han inte är till hälften säl?
Haha, han äör ju för go. Jag vill också ha en badiller!!! :)

hehe snacka om att han älskar vatten, att han nästan ligger och bara myser hehe=) dyker gör mina töser också=D