Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 864 ggr
LeeLoo
0

Illerkläder!?

Vad tycker era illrar om illerkläder?

Har tittat runt lite i fotoalbum här på iFokus och sett så gulliga kort på illrar i illerkäder.

Posta gärna din bild här och dela med dig vad gillar du för illerkäder och vad gillar din iller eller INTE gillar!? Fundersam 

Ge gärna tips på länkar oxå där du har köpt kläder. 

Usch! säger Stacy som ålar överallt för att få av sig mammas egendesign (en randig barnbenvärmare med hål för framtassar)..HAHASkrattande

vad vi skrattade (kunde inte låta bli) det såg så lustigt ut…Försökte övertyga henne om att det var väldigt vackert men hela situationen blev  komisk. Hon vägrar och vem kan tvinga henne? Inte jag i alla fall… Men det är väl säkert lika där man ska väl antagligen börja klä på dem redan som valp!? Fundersam

Sabina-old
0

Max har en tomteluva och en jacka, men jackan går han av sig efter ett steg. så jag vet inte riktigt…

LeeLoo
0

hehe

#1 gulligt!
Fler som har erfarenhet?

Eller vill kommentera?

Roxanne
0

#1 haha det där lät kul :P (A)

ååh jag vill också ha kläder på "min" iller :D (har inte ens nån) muttrar*

LeeLoo
0

#3 du kan få vara gudmor till våran valp!? Flört

Faxlin
0

Jag har faktiskt ett par nyinförskaffade kläder här hemma. Som vi ska prova på illrarna i rent fotoyfte. Bara för att det är skojigt att få sådana foton, men inget de går omkring i på det sättet. Men bild kommer på iller i läderjacka och iller i tomteklänning ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

#5 wow! ser fram emot det Flört

Faxlin
0

Jag med faktiskt. Ska bli kul att få fota de nya kläderna på busarna. Åtminstone tycker jag det. Om de håller med blir en annan femma att utröna. ;-)

Audiatur et altera pars

LeeLoo
0

hehe

ja en del illrar ser ju för roliga ut 

som att de skäms i kläderna nästan

uschaGråter

Sabina-old
0

Meningen med Max jacka var att han skulle ha den ute när det var blött och kallt och enbart därför, men det gick inte så nu ligger den bara där. Tomteluvan har han på sig på julaftonen, men enbart i någon minut så att man får ett fint foto. Annars så är jag emot att djur bär kläder i annat syfte än att de kanske inte ska frysa/bli blöta eller för att man ska hinna ta ett fint foto. Inte ska de gå med kläder i flera timmar.

Alwyn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tindrad berömda kreation hehe

Velsan
0

Humla i sin humledräkt :)

Gilla
0

Mormor var så snäll och stickade Marwin en fångtröja (svart/vit randig)Detta uppskattade inte Marwin ALLS. När husse skulle försöka kränga på den slutade det i bitter kamp om att släppa/inte släppa husses långfinger. Husse gav upp när det knakade ordentligt och sen var han sjukskriven resten av veckan.Skam den som ger (med) sig *flinar*

Soffi
0

#11 Nej, va underbar! Självklart ska humla ha humledräkt.

Flisa
0

hahaha… benvärmare med hål för framtassarna var defenitivt ingen favorit :P

Faxlin
0

haha, har du testat Flisa?

Audiatur et altera pars

Sara
0

# 11 Vilken supersöt dräkt. Har du gjort den själv?

Sara

Velsan
0

mm första gången jag sydde nått, för hand, men de gick till slut :P hon var en sån tacksam provdocka, så fort hon fick lite fleece på sig så somna hon typ :P

Sara
0

# 17 Tyckte hon inte den var jobbig att gå i? Skittuff är den iaf! Skrattande

Sara

Velsan
0

gå å gå :P hehe hon tippa över bara, men hon hade bara på sig den en kort stund å jag bar henne :)

LeeLoo
0

#10 smart att ha sele över ;P

#11 vad sött med humladräkt på Humla ;)

Manfred2
0

#11 GUD! hur söt som helst ju :D underbar!! (L)

Smex
0

ja jag har ju en cool MC jacka som egentligen är min förra illers Rinaldo, men jag tror nog att Lamio älskar den liiite. Varje gång då han har den på sig så ligger han bara platt på golvet tills man tar av den.

LeeLoo
0

#22 haha! det kan inte vara så att han inte kan röra sig i den då? Flört

Norrskenets
0

Jag köpte en Mc-jacka till min illerhane jag hade förut och den vart väldigt träng hehe så jag skickade tillbax den. Han behövde bara röra en muskel så spratt knappen under upp haha*tjockisen*;)

Men jag har beställt två stickade tröjjor till töserna nu så det ska bli spännande och se vad dom säger om det=),väldigt bra om dom skulle frysa under vintern iaf=)

vilken söt humledräkt till humla, kan inte vara mer perfekt=)