Bilder på där ni bor!!
Jag tänkte börja med att visa en bild på Lindesberg. Här bor jag och Chrille med våra illrar och vi trivs väldigt bra här. Har även lite fler bilder som jag kan visa när jag sitter hemma vid min dator.
Så ut och ta lite vårbilder på just det som ni anser vara där ni bor och det som representerar eran stad/samhälle.
Det vore kul och se tycker jag. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Det såg jättefint ut där ni bor Ammi. =) Måste var riktigt fint nu på sommaren. =)
Det är härligt, inte så blåsigt som det påståtts att det skulle vara på ön. Eftersom vi flyttade hit i höstas, så är det spännande att se hur det ändrar sig nu när våren kommit och sommaren närmar sig…snart…för den längtar jag efter.
Jag längtar oxå efter sommarnen. Lindesberg blir riktigt fint på sommaren. Har mycket uteresturanger här som man kan sitta och mysa på. =) Blir lite att man åker till örebro ibland oxå. =)

Jätte kul tråd Madde! Ska lägga in bilder på vårat bara jag fixat lite.

Här bor vi och hit kommer vi att flytta..
Försökte förklara lite kort hoppas ni förstår något annars får ni fråga om det är något ni undrar över.
Kan ju passa på att berätta att på gården finns det även ett litet hus, stuga, snickarbod eller vad man kallar det, på 2 rum och vind (från 1700-talet). En mindre ladugård finns också som nog är under renoveringsbehov.
P.S. Snodde din idé Ammi, hoppas att det inte gjorde något. Tyckte det var så smart. Man slipper hålla på att göra en massa inlägg med en bild.
Jo det är praktiskt. Men kan du inte peta upp .jpeg bilden istället? Vill så gärna se hur det ser ut hos er.
-eM- Buggen med tråden gjorde att du måste ladda upp bilden igen. Så det var nog inte filformatet det berodde på. ;-) Ammi
Jag kan inte se din bild -eM-. Hoppas att du kan ladda upp den. =) Jag ska ta lite kort där jag bor. Är visserligen ett fult hyreshus men va fan jag bor ju här. =)

Texten går att läsa om man har webläsarn på full storlek!
Jättefint kort och bra beskrivet -eM-

Madde: Vi bor ju också i hyreshus. Så det är heller inte så mycket att se.. Men nånting ivf.
Jo fast vårat hus är inte alls fint. Behöver ju rustas lite. Men det kommer inte hända dem närmaste 10 åren. Hehe.
-eM- Vilket mysigt ställe ni håller på att renovera! Hoppas du låter oss följa med i arbetet…och senare kanske några bilder från en inflyttningsfest! Sen var det väl inte ett så tokigt område ni bor i för tillfället? Tyckte det såg trevligt ut, för att vara hyresområde.
Ammi

Ammi: Ja visst är det! Det är långt ute på landet i en liten by, med bara några hus. Visst ska ni få följa med i arbetet. Hela arbetet kommer man att kunna följa på Arvids hemsida bara hans flickvän skulle ta sig i kragen och få den klar så att man kan lägga upp den på nätet ;)
Nej området vi bor i är nog bra. Det är lugnt och skönt en bit ute på landet. Men det är tråkigt att bo i hyreshus när man är van att ha en stor gård att rusa omkring på hur man vill. Visst har vi en stor gemensam gård här också, men man måste ju alltid tänka på grannarna och man får ju inte föra liv av sig. Vi har ju en ''egen'' liten gräsmatta'' också och vi hade faktiskt sådan tur att vi bor i det radhuset som har sina uteplatser mot skogen. Alla andra har dom in på gården så precis alla som bor här kan ju se vad dom håller på med medans vi har det lite mer privat.
Hörududu -eM-, du får inte skriva om dig själv i tredje person. Man får ju skrämselhicka! Eller har ni något triangelförhållande därute på holmen? *S*

Haha, Ammi. Näe så illa är det inte fast man ibland skulle tro det eftersom alla är släkt med alla här.
Då kan ni aldrig ha hemligheter för släkten. *S*

Haha

Kul och se lite bilder där ni bor. =)

Med min pappa ute i Skokloster!
Såg riktigt fint ut där du bor med din pappa Roxanne. =)

Taack Madde :D aa och tack detsamma =)

#28:
Wow!!! Såna altaner gillar jag!!!! Men huset såg mindre ut framifrån än från sidan…!
nasseiller: Oj vad grönt det blivit, sedan jag var till er! Ser jättehärligt ut!

#34 :
hihi hur som hällst är det grymmt stort