Pojke?
Nu va jag och spanade till Luna och beisen så jag kan sova i natt. Hon lät mig ta upp den och titta. Jag tyckte de såg ut som en sån där extra nalev eller va någon sa. Då ska de alltså vara en pojke om jag nu inte misstar mig?
Jag som ville att de ska va en Hope. eller ja de spelar juh ingen roll vad de är bara den överlever om ni hajjar hur jag menar. men jag va så inställd att de är en hope. får väl se om jag kan komma på ett passande pojknamn. för de är MIN iller. ingen annas *ler*
Håll nu tummarna för honom/henne
kram
Hope kan han väl heta. Jag tycker inte att hope är bara ett tjejnamn. Allt är vad man gör det till. Som till exempel KIM. Det kan både en tjej och kille heta. =) Så döp du illervalpen till Hope.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Håller med Madde, visst kan en grabb heta Hope.
Förutom exemplet Madde tog, så används t.ex. Tony, Conny, som namn på både tjejer och killar. Fick förra året veta att mitt namn Ammi är ett killnamn i Israel
. Så Hope passar både tjej och kille
Janne är ett namn man kan använda på killar och tjejer. Det upptäckte jag när jag var i norge och jobbade och så skulle det komma en Janne. Jag antog att det var en kille men så kom där en tjej och sa, Hej, janne heter jag. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Jag döpte Michas sista valp till Surre, som är en förkortning på Survivor..det kan ju både en tjej och kille heta. olyckligtvis så klarade den inte sig utan mamma så han dog dagen efter att Micha gick bort..Men nu är dom tillsammans igen i alla fall