Snö
jaha nu var man påväg att klä på miilo selen och gå ut på en liten tur och när man kommer till dörren vad får man se. jo att det tok blåser och tok snöar. både jag och miilo baar rös till, och sket i att gå ut så nu busar vi på inne igen med att jag gör allt för att behålla raggsockorna på=)

HÄRLIGT… vill åxå ha snö… Imorrn ska det typ bli 15 grader i Uppsalatrakten. sjukt!
fyyy inte snö allra redan :O
Efter 15:nov är det helt okej tycker jag :P
hoppas det kommer neråt hit snart =)
Ps. så fint ni bor!
#5 jo men snö är mysigt
#6 tack tack
#7 jo jätte fint o titta på. men *burr* så kallt
#8 hehe ne inte så kallt om man klär på sig riktigt=)
#9 måste vara därför jag fryser så dant då ;) haha
japp det måste vara de=) men hur mysigt är det inte när man går på snön och det knastrar under skorna=)

Neeeejjjjj, inte snö. Vill inte. *stampar trottsigt med foten i golvet* Hmm, undrar om det hjälper :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#12 snöar det hos dig oxå åsa?
Nej, inte snö =( jag håller med sig åsa, snö kan det vara på julafton och nyårsafton, men inte fler dagar! Usch!

här har det snöat, men bara en stund..längtar men ändå inte..vill inte för att det är så kallt och så jobbigt att behöva klä på sig en massa och ja vill för att se hur töserna reagerar och se om dom dyker ner i snön eller bara vill upp till mamma plus att det skulle va mysigt att få rejält med snö..då det vart så dåligt med snö på julafton och över vintern överhuvudtaget.

Här kom det bara snö blandat regn . det märkte jag när jag skulle ut och röka..
Usch

Här i sthlm har det icke söat .. än iaf (; Älskar snö! Hur de lyser upp natten med dess glitter och skimmrar i månskenet :) och nä trötta människor står irriterade på morgonen med sina euro card o skrapar bort snön från bilrutorna, och precis som ngn nämde innan, hur det knastrar under skorna när man går. :)
Fast,, snön e bara fin innifrån, där de e varmt o skönt. För inte har jag ngn jacka som passar snöväder!
btw, jätte fint ni bor nora_dede!
#17 det var jag som skrev om knastrandet under skona. kan gå ut och promener riktigt länge när det kommer knarr snö för det är så mysigt och baar gå och lyssna då och allt annat du beskriver är oxå så underbart=)
och tack tack för gården=)

Jippiiii nu är snön borta igen. Bara hatar snö. Säger som skrollan på julafton och nyårsafton, och okej för barnens skull mellandagarna där också kan det få vara snö. Sedan räcker det bra tycker jag.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#19 hehe här har vi snön kvar ännu=) det enda jobbiga är att det har blivigt blankisen på grusvägen ut till oss i skogen så jag kan inte ut och träna hästen jag fick på foder igår=(