Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 161 ggr
UlrikaD
0

Asgarv!!!

NoraDede
0

snacka om att sova hårt

Xannadu
0

haha den var skön..

Var tvungen att lägga den på mitt anndra forum som jag alltid är på.

Satmaran
0

Enbart pinsamt att se hur en människa, försöker överföra sina känslor på ett djur, som faktiskt bara vill sooooova!!!!

Tragiskt!  Patetiskt? Ja visst, stackars matte som inte har någon anan att prata med.

UlrikaD
0

Tragiskt! Patetiskt! Ja, jag kan inte annat än att hålla med. Men då riktar jag mig nog mer till den som skrev inlägget ovan än själva klippet.

Var det väldigt dåligt med trådar som det gick att gnällas i idag eller vad är det frågan om?

Stinko
0

Hahaha, men shit, precis sådär är jag ju också när jag sover. Det om något kan vi kalla tragiskt. :/

Xannadu
0

Nu tror inte jag att denna person gör så hela tiden.
Utan har gjort de som skämt för att visa att man kan göra vad som hälst med en katt som sover.
Sen tror inte jag att volymen för katten är lika som det var för oss då jag tror hon satt väldigt nära mikrofonen.
Jag har ingen kunskap om katt men jag trodde en katt kunde sova så djupt att man kunde göra så trodde de var mer lättväckta så för mig var den hel skön att få se en annan sida av katt :)

josseex
0

suck eller…

så kul var det ju inte. men jag måste väll säga att katten var riktigt söt, men inte lika söt som en iller!

AlbaStiffler
0

Jag tyckte det var riktigt kul… sådär gör jag på min sambo ibland… hahaha, nä, då, det gör jag inte. men kul hade det varit…