Minis valpar dag 5
Blir en liten kortis idag…..måste sova, ska jobba snart igen.
Alla valparna mår bra och har gått upp mellan 2 och 5 gram (grabben är den som gått upp 5 gram….börjar bli en riktig tjockis!)
Tyvärr så kan jag inte lägga in några bilder….är nått fel…återkommer med dem så fort det fungerar.
Amor vincit omnia
Det förklarade varför det blev flera stycken kortisar. Ser fram emot bilderna, när du lyckas lägga upp dom!
Kramar till småpälsarna och resten av gänget. Grattis i förskott till Lego (Slurven-Tuss) som fyller tre i morgon!
Ammi, Carola
samt mor, far och systrarna Stella och Silla
Jag fixade till så nu finns det bara 1 tråd och det är den här. =)
Men vad bra att alla mår bra i alla fall. Ser fram emot bilder från dag 5 och 6 i morgon. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
så söta dom är. hoppas min bebis blir så stor och fin.
Hur ser jag vad de är för kön? på katter kan jag se men jag e nog lite yr när de gäller illrar :D visa mig tack :)
så jag kan ge min klimp ett namn
Oj vilka söta bilder. Och jag måste ju säga att man såg verkligen att det var en hane och hona. Mycket intressanta bilder veronica. =)
Måste ju knäppa lite "undervisningsbilder" med, inte bara söta små valpbilder….men det är svårt att få icke söta bilder på dem!
Amor vincit omnia
Oh Veronica, lika underbara bilder på småpälsarna. Bra med korten som visar hur man kan skilja honor/hanar åt, det är många som undrar.
Jag hörde att man inte kunde se det förän flera veckor senare. Men oj vad fel jag hörde. Tur att det finns folk med bilder och kan visa oss som inte är så duktiga. =)
Det är svårt innan man vet vad man ska titta på =) De senaste kullarna har jag haft 100% rätt från första dagen på könen. Synd att jag inte tog något kort på hanen på första dagen så man kunde se det. Men det komemr väl fler kullar =)
Amor vincit omnia