blodpudding?
hur är det med illrar och blodpudding? skulle torkad blodpudding funka som godis? någon som vet
det funkar utmärkt som godis. Bättre än att ge kattgodis. Men godis ger i godismängder. :-)

oki då ska jag prova =) håller på o gör nån slags levergodis nu får se om det uppskatas
torkad lever vart de lite krig om här hemma, sammma vom. Det brukar var smaskens och fin tandgympa :-)
#3 önskar att mina hade samma "öppna sinne" för sånt godis.. Men icke- det som äts i köttväg är rå kyckling, o möjligen annat kött om matte skulle råka ta hem det.. ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus
lät som en bra ide men hur torkar man blodpudding?
#5 i ugnen, torkad lever görs också i ugnen om man ej köper de i djuraffären
#5 okej hur många grader och hur länge? jag är en gående katastrof i köket så jag kan enbart fungera i ett kök om jag får direkta order om hur man gör.
Vanlig "färsk" kalvlever har jag prövat ge dem men de fick kväljningar av att bara nosa på det

så bra
#5 man skär blodpuddingen i små bitar och sprider ut på en plåt och sen torkar man i ugnen på låg värme ca 90 grader tills bitarna är hårda. brukar ta nån timme men jag kommer inte riktigt ihåg men man ska lägga nått mellan luckan så att den inte är helt stängd så att fukten kommer ut
tack lillspindeln ska genast införskaffa blodpudding och testa

Det här med blodpudding har jag aldrig provat men det blir ju nu ett måste eftersom vi själva äter det ofta…
Åhh, blodpudding :) Men är det inget i det som illern egentligenb inte ska ha? tycker det är så i det mesta =/

Köpte sockerfri blodpudding o gjorde mig till genom att torka den.
Poppis?
Näpp… inget som någon av mina fick som favorit.
Kanske för att den inte alls var söt…