Jägare

Hihihi vad gulligt. Här hemma har akvariumena fått va ifred men dom står iofs nu så dom inte kommer åt dom.

Visst var det sött. Synd att korten är lite suddiga bara. Men jag var ju tvungen att visa vilka bra jägare jag fött upp. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vilka härliga foton! Dom är för rara och finurliga de små liven. Vilka balanskonstnärer.

Hmm, undrar om de stackars räkorna tycker att han är så härlig. hihi
Audiatur et altera pars
*G* Det tycker dom säkert inte. Lyckades han hålla balansen, eller druttade han i akvariet? Det ser rätt nära ut på båda korten.

Han har vad jag vet inte trillat i någon gång. Men det kommer säkert också. hihi
Audiatur et altera pars

Första gången vi tog ut Chiquita efter att hon kommit till oss så försökte hon jaga en skata.
Hon började springa och jag srang efter samtidigt som byggarbetarnasom jobbade på gården stog och skrattade 

haha, det skulle jag velat se. hihi
Audiatur et altera pars

hehehe… räcker det inte med att alla byggjobbare skrattade????

Nepp, jag vill också få skratta ju. hihi
Audiatur et altera pars

ja jag förstår det men om vi fortsätter umgås så kan jag nästan garantera att du kommer få skratta många gånger i alla fall 

Klart vi ska fortsätta umgås Elin. Skulle inte vi fara på Iller Thriller ihop? hihi
Eller försöker du bli av med mig på ett snyggt sätt? 
Audiatur et altera pars

Attans där avslöjade du mig 
Hehe nädå klart vi ska åka dit 
Jag hade tänkt att du skulle få köra dit oss 

Eller förresten då kanske vi inte kommer fram överhuvudtaget
hihi

*Asg* Nu var du inte snäll, Elin. Hmm, undrar hur jag ska hämnas det här då?
Annars tycker jag det är super bra när Johan och jag kan sitta och slappa medans du kör, och så kan vi skylla felkörningarna på dig. Och att vi inte hittar rätt på bilen sedan på parkeringsplatsen också, för det är ju du som kör. hihi
Audiatur et altera pars

Åsa jag ska tala om för dig att alla stora rallyförare har bra kartläsare, det är därför dom aldrig kör fel Så är det några som kommer att bli beskyllda för felkörningar så är det du och Johan för jag kan inte läsa karta samtidigt som jag kör. Då skulle vi hamna i diket fortare än fortast 

Hmm, fast Elin. Du är ingen stor rallyförare faktiskt. Du är en svensson förare, och lär köra lagstadgat på vägarna. hihi
Så du hinner alltså läsa på skyltarna du med. hihi
Så Johan och jag klarar oss.
Audiatur et altera pars
livet börjar vid 200 eller 

Nä jag är väl ingen riktig rallyförare men jag beter mig väl som en ibland 
Hehe. Roliga bilder på lucifer. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Någon mer som har lite bilder när era illrar jagar något???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.