Bur
måtten är: 94 hög, 97 lång och 51 bred.
men den där va ju super tuff. ja på blocket kan du ju säkert få en 300kr iaf
Den är knappt 4 månader gammal. Och kostade 3000 från början tror jag. Köpte med den med Nisse.
ja men då är frågan vad är det som följer med buren? jag sålde en liknande bur för ett tag sedan på blocket och jag fick tillslut baar 200 för den och man får inte så mycket tyvärr för begagnade burar =(
ja men säljer du med allt som är i buren?
ja den är ju köpt så :P alla hyllor, rör & matskål m.m. tillhör buren.
jo men vad betalde du för nisse med buren?
2500:- med iller och bur. och lilla nisse var 4 år när jag köpte honom.
ja men sen beror det ju på hur länge buren har vare använd oxå för du vet ju inte säkert hur länge förra ägaren har haft den. och tror du kanske kan sätta ut den för 500kr på blocket

Det smartaste är att leta reda på ett internet företag som säljer just den buren. På så sätt kan du länka till den och visa vad den kostar i nypris. Sedan testar du att sätta ut det du själv vill ha för den. Tänk dig lite vad du skulle vilja betala för en sådan bur om du skulle köpa en utställlningsur till exempel.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
okej, jag har ingen aning vad denna bur heter.. Hur gör jag då vet bara att den finns att beställa i vissa zoo affärer.
kolla efter en liknande bild, eller står det inget någonstans på buren vad den heter?
Du kjamtessa… Man får inte kompisrabatt? XD
Jag vet attt nisses förra ägare ville ha 1000kr för enbart buren eftersom det stod i hennes anons.
Ok, jag måste fråga, var kan man hitta dom där raka hyllorna? och tunneln?
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Men du måste få betydligt mer än 300 för den!
Burar är idag svindyra så om du låter annonsen ligga uppe ganska länge så. Du kan ju även testa att annonsera på illersidor, råttsidor, chinchillasidor etc…
Sajtvärd på Iller.ifokus
jag hade kvar annonsen:
Hej!
Nu måste jag tyvärr sälja min gulliga iller.
p.g.a tidsbrist.
Fakta om Nisse
Han är 3 år, kastrerad. snäll, tycker om att springa runt i allla rum. tyvärr så har jag haft honom en del i bur för min hund tycker inte om honom.
säljer Nisse endast till rätt person som helst ska ha illervana. kanske en kompis iller kan vara kul!
Med nisse medföljer en helt ny bur (3000:-)
sele+koppel,sovpåse,matskålar,vattenbehållare, tält,bollar,iller bok. vitaminer,klosax. 2 st toa lådor, hus.
Han kan säljas utan bur. 1500:-
sen om någon är intresserad av bara buren så hör av er. 1500:-
Jag tar bara mail i början.
Inga barn hör av sig, detta är ingen leksak även om han är snäll.
2500:- För allt
MVH: Anne-mari & Nisse
Skulle ju vilja ha den för såppass så jag har råd att köpa den på amhs illertorg. :D

#19: Testa att sätta ut den på annons för det du vill ha för den.
Dock tror jag att den blir svårsåld för sådana summor så du kan köpa buren hos Amhs. Den kostar ju 3600:- för de pengarna kan de köpa många stora fina burar för liksom.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Haha,så menade jag inte, men om man kunde fått en bidrag till en ny bur iaf. Om man inte får sålt den för mer än 300 så kan jag lika gärna ha kvar den, den är ju inte gammal alls och inga skador på den. Hyllorna och rören tillhör ju buren, det är så den är köpt.
#21 ja men prova läghg ut den på blocket och andra sidor för ett pris du vill ha och när annons tiderna gått ut prova lägg ut igen men kanske pruta den 50 eller 100 kr, vad vill du ha ut för den då?
Vet inte då.. :m det är nån ide och försöka, den är värd mer och då kan man ju lika gärna ha den kvar. ;P Om inte annat kan man ha den som utställningsbur.. är lätt att ta isär =)
#23 ja som utställnings bur är det ju riktigt nice skulle jag tycka iaf=)
jag tror säkert du kan lägga ut den på blocket för minst 1000 kr…den borde ju funka bra till råttor, chillor (om den har rätt mått) etc….har sett många liknande burar för det priset på blocket
ja det är ju bara prova lägga ut den och vill ingen köpa den så kan du ju pruta ner priset lite eller behålla den. en annons på blocket kostar bara 20kr
Du kan ju testa lägga ut den för 1300, Den ser ju hel och fin ut, Lycka till ;D
hur går det med säljandet?
Har inte försökt lägga ut den ännu, och har fortfarande funderingar på att ha den kvar. Hur lätt är en Ferret nation att sätta ihop? Skall ju ha buren till utställning med :D