Iller iFokus

Iller

Etikettin-memorian
Läst 838 ggr
nasseiller
0

stumpan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan idag kommer jag med en tråkig nyhet och det är att stumpan inte fins mera för hon lykades ryma idag och efter ett tag så hittade vi henne överkörd Gråter av en bil efter som vi har en väg utan för våran tomt.så nu mår man inte så bra. Så nu blir det att säta upp hönsnät runt min tomt så att det inte kan hända igen.Gråter

Shelby
0

stackars liten… ska gråta en tår för henne.. *snyft* Gråter

nasseiller
0

Tackar så mycket…

TottsiGirl
0

Usch stackars stackars lilla Stumpan och stackars er!! Gråter Hur verkar Legolas och Mimmi ta de hela??

Tänk bara på de vissa illrar kan ju klättra i nät, så hönsnät kanske inte heller är helt säkert om ni har små klättrare!
/Maria

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

*L*
0

Gråter

sarae
0

Fy va hemskt! Tänker på er!

klarsferrets
0

fy vad hemskt vi tnker på dig här i viskafors

AmmiG
0

Lider med er! Det är så hemskt när dom rycks bort så oväntat och på ett så hemskt vis. Kramar till er alla i familjen !

Du har mitt telnummer, om någon av er vill ha någon att prata med.

Gitzy
0

Beklagar! Jättetråkigt när sånt händer. Stor kram!

Malena
0

Beklagar sorgen jätte hemskt att förlora en vän men speciellt när den ryks ifrån en så plötsligt!! Stor kram

Pillow
0

Gud vad ledsen jag blir…att sånt kan hända! usch…beklagar sorgen!

nasseiller
0

mimmi och legolas tar det ganska bra tror jag ialf fast dom letar efter henne.Och jag kommer att sakna henne väldigt mycket efter som hon hade den lite stumpen till svans och sen var hon gosig och pussig av sig.

AmmiG
0

Både ni, Legolas och Mimmi kommer att sakna henne. Många gånger kan man få tröst i sin sorg, genom att söka den hos illrarna som finns kvar, samtidigt hjälper man dom att komma över sin saknad efter kompisen.

För Mimmi kan förlusten vara extra stor, då hon levt längre med Stumpan än vad Legolas gjort.

Tänker på er!

nasseiller
0

Tackar så mycket Ammig

mvh conny

Borgarn
0

Beklagar sorgenGråter!
aldrig kul när sånt här händer Gråter
Men Stumpan har det bra nu med!

Hälsningar

Robin Tindra och Snowflake

elinn
0

Usch vilket hemskt slut för en såå söt liten iller Gråter

Tänker på er.

Nettan
0

fy så tragiskt. Men illrar är ju enormt bra rymmare om de vill.

Tänker på er.

nasseiller
0

tackar för allt stöd.

Madde
0

Usch vad hemskt. Det var i alla fall en väldigt fin tös du fick ha den stund ni hade tillsammans. Och nu finns hon bland dem andra illrarna i illerhimlen. Beklagar sorgen. Tänker på dig och dina illrar.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.